Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@14:41:24 GMT

دستگیری و اخراج خبرنگار نیویورک تایمز از مصر

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۶۹۵۳

به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتد‌پرس، خبرنگار نیویورک تایمز امروز-سه‌شنبه- پس از ورود به فرودگاه قاهره، توسط نیروهای امنیتی مصر بازداشت و سپس از این کشور اخراج شد.

تایمز اعلام کرد پلیس مصر بیش از ۷ ساعت خبرنگار این روزنامه را بازداشت کرده و سپس وی را مجبور کردند با پروازی مستقیم به لندن سفر کند.

هنوز دلیل بازداشت و اخراج خبرنگار نیویورک تایمز توسط مقام‌های مصری اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، آینده سرمربی هلندی که تقریباً دو سال پیش هدایت منچستر یونایتد را به عهده گرفت، همچنان نامشخص است.
پس از آغاز دوران مالکیت سر جیم راتکلیف، فشارها بر تن‌هاخ افزایش یافته است.

مالکان جدید یونایتد از عملکرد و نوع مربی‌گری تن‌هاخ ناراضی هستند و معتقدند یک مربی دیگر می‌تواند نتایج بهتری با منچستر یونایتد کسب کند.

آنها حتی گزینه‌های جانشینی تن‌هاخ را هم مشخص کرده‌اند و بر اساس اخبار رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر، گرت ساوتگیت شانس بالایی برای نشستن بر روی نیمکت شیاطین سرخ دارد.

با این حال اما گری نویل معتقد است منچستر یونایتد نباید به اخراج تن‌هاخ فکر کند و با اعمال تغییرات دیگر به این مربی برای ساخت تیمی قدرتمند کمک کند.

نویل در مورد وضعیت فعلی تن‌هاخ در منچستر یونایتد و احتمال اخراج او در تابستان امسال گفت:«به هر کجا که نگاه می‌کنم فردی بهتر از اریک تن‌هاخ برای مربی‌گری تیم نمی‌بینم. او تجربه خوبی به دست آورده که می‌تواند از آن در آینده باشگاه استفاده کند. حتی فکر کردن به اخراج او هم اشتباه است.

از این ایده که او را در تابستان اخراج کنند و یکی از گزینه‌هایی که این روزها مطرح می‌شود را بیاورند خوشم نمی‌آید و به‌نظرم درست نیست. من نمی‌گویم او را ده سال دیگر نگه دارند اما دادن زمان کافی به او تصمیم خوبی خواهد بود. اخراج تن‌هاخ فایده‌ای بسیار کم و ضررهای زیادی خواهد داشت.»

دیگر خبرها

  • آمریکا تمام اطلاعات حمله تروریستی مسکو را به روسیه نداد
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • نیویورک‌تایمز: آمریکا نخواست اطلاعات کامل تهدید تروریستی را به روسیه بدهد
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک‌ها
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • نیویورک تایمز: تمرکز داعش بر یارگیری از تاجیک ها
  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • فیلم| بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند
  • اقدام زیبای بازیکنان نیویورک ردبولز؛ پوشاندن کودکان در باران شدید آمریکا (فیلم)
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش