Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه در مرحله نخست جذب تسهیلات اشتغال روستایی بسیار خوب عمل کردیم و رقم خوبی را توانستیم جذب کنیم.

وی افزود: مشکلاتی که مربوط به بانک‌ها است عمدتاً برمی‌گردد به بانک‌های مرکزی و مغایرت‌هایی که بین بخش‌نامه‌های بانک‌های مختلف وجود دارد و یا سختگیری‌هایی که در برخی شعب به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار لرستان عنوان کرد: با جلسات فشرده‌ای که در استان داشتیم تا حدود زیادی مشکلات حل‌شده و همچنان معتقدیم سیستم بانکی می‌تواند مقداری بهتر عمل کند و تلاش می‌شود مشکلات را کمتر کنیم.

وی بابیان اینکه در راستای جذب تسهیلات اشتعال روستایی جز استان‌های اول هستیم تصریح کرد: روستا‌ها مشکلاتی دارند و اعتبارات مربوط به حوزه روستایی معمولاً محدود است، ولی متناسب با سهمیه‌ای که هر شهرستان دارد پروژه‌ها تسهیل می‌شود و در مورد آب روستای صاحب‌الزمان (عج) نیز مقرر شد شرکت آبفار لرستان تلاش کند تا مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/ د

مشکل آب شرب روستای صاحب‌الزمان(عج) خرم‌آباد برطرف می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ عشایر در پیشوا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای شهرستان‌های استان تهران، بخشدار جلیل آباد در این باره گفت: هر سال ، همزمان با فصل بهار ، کوچ عشایر روستای قشلاق جلیل آباد به سمت ارتفاعات دماوند و سردسیر آغاز می شود.
بوالحسنی افزود: هر سال در اوایل اردیبهشت ماه اهالی روستا برای چرای دام هایشان به ارتفاعات دماوند کوچ می‌کنند و در مرداد ماه به سمت روستا باز می‌ گردند.
وی اضافه کرد: این قشر زحمتکش  مشکلاتی از جمله راه کوچ رو، غذای دام در زمستان و بیمه و مسکن  دارند که به زودی در مراجع بالادستی پیگیر  حل و رفع آنها می‌شویم.
در روستای قشلاق جلیل آباد به غیر از دام‌های سنگین موجود در روستا فقط ۵هزار دام سبک وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • سیل روستای «بلبل آباد» در همدان
  • سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»
  • ۲ روش استعلام اعتبار صاحب چک
  • آغاز کوچ عشایر در پیشوا
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • مادران روستایی صاحب سه فرزند آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • مجوز خرید استقلال و پرسپولیس برای پنج بانک