Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های چهار شنبه ۱ بهمن ماه اصفهان را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

 

 

انتهای پیام/م

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شریفی درباره وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد آن بودیم که بار ترافیک از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز در مسیرهای غربی ، شرقی و جنوبی به سمت مرکز و شمال شهر تهران آغاز شده و این وضعیت در حال حاضر روند کاهشی خود را آغاز کرده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که از حوالی ساعت ۱۷ امروز ترافیک عصرگاهی نیز شکل گرفته و تا ساعات ابتدایی شب ادامه داشته باشد که در همین راستا نیز ماموران پلیس راهور در آماده‌باش کامل قرار دارند.

وی درباره بزرگراه‌ها و معابر دارای ترافیک صبحگاهی نیز اظهارکرد: در مقاطعی از بزرگراه شهید لشکری به سمت شرق،  بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، بزرگراه شهید شهید سلیمانی در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی و قبل از پل سیدخندان، بزرگراه شهید بابایی به سمت غرب تا مقطع خیابان نیروی زمینی، بزرگراه شهید زین‌الدین، بزرگراه علامه در محدوده شقایق ، بزرگراه امام علی (ع) در محدوده جانبازان شاهد ترافیک پرحجم اما روان صبحگاهی بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در مسیر غرب به شرق و در ادامه مسیر جنوب به شمال بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مسیر جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید همت از محدوده جنت‌آباد، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید حکیم از بعد ستاری، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید چمران حدفاصل بزرگراه‌های همت و حکیم و قبل از پل پارک‌وی و ... نیز ترافیک نیمه سنگین بود.

شریفی با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه چراغی تا ورودی تونل توحید نیز شاهد ترافیک سنگین صبحگاهی بودیم، گفت: در بزرگراه‌ آیت‌الله سعیدی نیز ترافیک پرحجم بود. در خیابان‌های آزادی در مسیرغرب به شرق از محدوده شهیدان، خیابان جانبازان از میدان امام رضا (ع)، خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش و ... نیز دارای ترافیک پرحجم صبحگاهی گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • در این نقطه از ایران هنوز ۵ متر برف وجود دارد
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • ارتفاع برف در گردنه تته بیش از ۵ متر است
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان
  • تردد غیرقانونی خودروهای سنگین از روی پل خرمشهر