Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@08:08:18 GMT

برف محور بجنورد به جنگل گلستان را بست

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۱۴۰

برف محور بجنورد به جنگل گلستان را بست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به ترافیک موجود، از رانندگان درخواست می‌شود تا زمان بازگشایی مسیر، حتی الامکان از تردد در این محور خودداری کنند.
وی افزود: از صبح امروز نیرو‌های پلیس و راهداری تلاش خود را برای بازگشایی این محور آغاز کرده اند که در صورت بازگشایی نیز تردد تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسین زاده گفت: مابقی محور‌های استان باز و ترافیک روان در آن‌ها در جریان است.
بر اساس اعلام هواشناسی خراسان شمالی، فعالیت سامانه بارشی، از روز چهارشنبه سبب افزایش ابر، وزش باد شدید و در برخی مناطق بارش برف و مه و در ارتفاعات و نقاط کوهستانی کولاک برف می‌شود.
این سامانه بارشی تا اواسط امروز فعال خواهد بود و از این رو در گردنه‌ها و نقاط کوهستانی لغزندگی جاده و کاهش دید قابل انتظار است و از لحاظ دمایی نیز کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا تا صبح پنجشنبه پیش بینی شده است.
انتهای پیام /ط


بارش شدید برف در خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور شیروان - بجنورد پرترددترین جاده خراسان شمالی در ایام نوروز

معاون اداره کل راهداری خراسان‌شمالی با اشاره به ورود بیش از ۳۳۱ هزار وسیله نقلیه به استان طی دور نخست سفرهای نوروزی، گفت: بیشترین تردد در محور شیروان - بجنورد ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری، علی ربانی اظهار کرد: تردد وسایل نقلیه در محورهای خراسان‌شمالی در دور نخست سفرهای نوروزی یعنی از بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته تا چهارم فروردین سال‌جاری، به طور میانگین هر روز نسبت به روز قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: طی این مدت بیش از ۷۴۵ هزار تردد بین استانی کل وسایل نقلیه و متوسط تردد بین استانی روزانه بیش از ۶۳ هزار وسیله نقلیه به ثبت رسید.

معاون اداره کل راهداری خراسان شمالی بیان کرد: در این بازه زمانی بیش از ۳۳۱ هزار و ۲۱۶ وسیله نقلیه به استان وارد و ۳۰۱ هزار و ۴۱۵ وسیله نقلیه از استان خارج شدند.

ربانی، محور دارای بیشترین تردد را شیروان – بجنورد دانست و گفت: ماندگاری مسافران نوروزی در خراسان‌شمالی بین یک تا ۳ روز و بیشترین ماندگاری در استان به ترتیب متعلق به خراسان‌رضوی، تهران، مازندران و گلستان بوده است.

کد خبر 739367

دیگر خبرها

  • محور شیروان - بجنورد پرترددترین جاده خراسان شمالی در ایام نوروز
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • تردد روان در محور‌های گلستان جریان دارد/ بازگشایی محور جنگل گلستان
  • بازگشایی محور بجنورد به جنگل گلستان
  • جاده جنگل گلستان به چمن‌بید بازگشایی شد/آب‌گرفتگی برخی مناطق گرمه
  • بازگشایی محور جنگل گلستان - چمن بید
  • جاری شدن سیلاب در ۴ شهرستان خراسان شمالی/محور چمن بید به جنگل گلستان باز شد
  • انسداد جاده جنگل گلستان - چمن بید
  • جاده بجنورد به جنگل گلستان مسدود شد
  • محور جنگل گلستان-چمن بید در خراسان شمالی مسدود شد