Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@01:12:09 GMT

3800 پروژه؛ هدیه بنیاد برکت به سیستان‌وبلوچستانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۱۶۷

3800 پروژه؛ هدیه بنیاد برکت به سیستان‌وبلوچستانی‌ها

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سه هزار و 878 پروژه با بیش از 310 میلیارد تومان سرمایه‌ گذاری، روز گذشته به‌صورت ویدئو کنفرانس توسط بنیاد برکت در استان به بهره برداری رسید.
احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، با بیان اینکه اقدامات بنیاد برکت در دو حوزه توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی در استان بی نظیر بوده است، گفت: اقدامات بنیاد برکت، اشتغال و امنیت پایدار که اثرگذارترین بخش در پروسه اقتصاد است را به ارمغان می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان با داشتن سه و نیم درصد از جمعیت کشور و 11 درصد از وسعت ایران اسلامی همواره مورد عنایت رهبر معظم انقلاب و نیز دولت تدبیر و امید قرار داشته است.
استاندار اظهار کرد: امیدواریم آینده بسیار خوبی برای مردم کشور و استان رقم بخورد و این اقدامات بتواند در استان نقش‌آفرین باشد.
علی سلطان‌پور، سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان نیز در این خصوص بیان کرد: در قسمت توانمندسازی اقتصادی (اشتغال‌زایی و کارآفرینی) یک‌هزار و 626 طرح اقتصادی بنگاه محور و اجتماع محور برای استان تعریف و اجرا شده و حجم کل سرمایه‌گذاری 172 میلیارد تومان است که برای شش هزار و 609 نفر فرست شغلی ایجاد کرده و 402 روستا را تحت پوشش قرار داده است.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان افزود: بیش از دو هزار طرح عمرانی و زیربنایی نیز در استان به بهره‌برداری رسید که از آن جمله می‌توان به احداث مدرسه، مسجد، مراکز فرهنگی، مسکن محرومین، مراکز بهداشت و کتابخانه اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، مجتبی میرحسینی در اتاق جلسات ادره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان با معتمدین معین ایثارگر این استان دیدار و گفتگو کرد. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نقش معتمدین معین ایثارگر را در ایجاد ارتباط دو سویه، انعکاس مشکلات ایثارگران در تمام زمینه‌ها و تسریع در رفع آن بسیار مهم دانست.

  میرحسینی در ادامه افزود: معتمدین معین ایثارگر از بَتن جامعه ایثارگران و از معتمدین و نخبگان ایثارگر انتخاب و معرفی می‌شوند، تا در راستای ارتباط با خانواده معظم شهدا، ارائه خدمات به ایشان، ارائه مشاوره و انتقال مسایل این عزیزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران را در خدمت‌رسانی، تکریم و تجلیل از خاندان شهدا و ایثارگران یاری رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد