Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@05:20:14 GMT

شاخص «مدیریت موثر» در ارزیابی مدیران لحاظ شود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۵۳۲

شاخص «مدیریت موثر» در ارزیابی مدیران لحاظ شود

استاندار زنجان بر ضرورت ارائه آموزش های کاربردی به مدیران استان تاکید کرد و گفت: مدیران استان باید به نرم افزارها و موضوعات مهم و روز آشنایی و تسلط کافی را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح اله حقیقی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، آموزش بانوان در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی را ضروری خواند و افزود: ارائه آموزش های عمومی و تخصصی به مدیران و آموزش بانوان در سطوح کارشناسی جهت ارتقاء از نیازهای مهم و ضروری در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به شاخص های ارزیابی مدیران استان تاکید کرد: باید علاوه بر چارچوب های تعریف شده برای ارزیابی عملکرد مدیران، شاخص "مدیریت موثر" نیز در ارزیابی مدیران مورد توجه قرار گیرد.

 

مقام عالی استان، تکریم مردم و افزایش تعامل مدیران با رسانه ها را از جمله شاخص های ذیل مدیریت موثر برشمرد و افزود: جذب بیشترین اهرم‌های افزایش بودجه برای دستگاه، اصلاح موارد مطرح شده در طی بازدید های سرزده، حضور موثر مدیران در جلسات و سفر به شهرستان‌ها از دیگر مواردی است که ذیل شاخص "مدیریت موثر" می تواند در ارزیابی مدیران لحاظ شود.

 

استاندار زنجان به تشکیل کمیته تخصصی با عنوان کمیته رصد اجتماعی ذیل شورای تامین استان اشاره نمود و گفت: این کمیته برخی از زوایا و مسائل پنهان اجتماعی را مورد رصد قرار داده و به مدیران منتقل می کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود پرداخت تمامی مطالبات مالی کارکنان دستگاه های اجرایی و شهرداری ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برنامه ریزی های لازم جهت پرداخت مطالبات در دستگاه های اجرایی صورت گیرد.

 

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به مشارکت مدیران دستگاه های اجرایی استان در تخصیص یک درصدی اعتبارات دستگاه ها به موضوع ورزش و جوانان، اظهار کرد: با توجه به اینکه اختیار اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه های اجرایی به امر ورزش و جوانان به مدیران دستگاه های اجرایی واگذار شد و پیگیری این تخصیص در آخرین ماه های سال مصوب گردید، علیرغم تنگناها و محدودیت های اعتباری موجود در اغلب دستگاه های اجرایی ولی مدیران استان در این شرایط خاص بدلیل اهمیت بالایی که به امر ورزش و جوانان قائل بودند، با تخصیص این اعتبار موافقت کرده اند.

 

یکسان سازی آمارهای موجود در استان بعنوان یک شاخص واحد طی سال آینده، تهیه سند امنیت غذایی استان و انجام پژوهش های موضوع‌محور، عملیاتی و کاربردی در استان از دیگر تاکیدات مقام عالی استان در شورای برنامه ریزی استان بود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل شهید مدافع وطن زاهدان حادثه تروریستی انقلاب به روایت هنر تنهایی محبت سالمندان مقام معظم رهبری مدیریت موثر استاندار زنجان شورای برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدپوششی خانواده‌ها را هدف قرار داده است

امیرحسین بانکی پورفرد نماینده اصفهان در مجلس یازدهم در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به اجرایی شدن «طرح نور در برخورد با کشف حجاب» خاطرنشان کرد: فراجا هم در قانون و هم در قانونی که طی چند روز آینده ابلاغ خواهد شد وظایف و تکالیف ویژه‌ای در خصوص برخورد با پدیده بی حجابی دارد که براساس آن متخلفین و مجرمین در این حوزه را شناسایی و جریمه و سپس به دستگاه قضایی معرفی کند    وی با بیان اینکه ساختارشکنی‌هایی صورت گرفته در حوزه حجاب باعث تکدر خاطر بسیاری از خانواده‌ها شده است گفت: در کنار اقدامات پلیس باید توجه داشت که براساس قانون همه دستگاه‌های مرتبط هم موظفند که در این عرصه به کار فرهنگی و تبلیغی بپردازند و علاوه بر بایستی حمایت‌های لازم از نیروی انتظامی صورت بگیرد و اهالی رسانه هم از مطالبه گر اقدامات فرهنگی سایر دستگاه‌ها باشند.   بانکی پورفرد ادامه داد: قانون جدیدی که بزودی ابلاغ خواهد شد تکلیف هر دستگاه مرتبط در حوزه اقتصادی و فرهنگی مثل وزارتخانه اقتصاد و دارایی، صنعت و معدن، ارشاد، آموزش و پرورش، آموزش عالی و ... را درباره موضوع حجاب مشخص کرده است.   عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه فضای عمومی جامعه موافق اجرایی شدن این طرح است تصریح کرد: عمل به انجام وظایف و تکالیف محوطه برای هر دستگاهی از جمله پلیس ممکن با چالش‌هایی همراه باشد. طبعا کسب آموزش‌های لازم از سوی نیروی انتظامی در زمینه نحوه برخورد با افراد بدججاب تا حدود زیادی موانع موجود را برطرف خواهد کرد.   بانکی پور اضافه کرد: قطعا هر کسی که خواهان امنیت و اقتدار کشور است باید از پلیس حمایت کند. البته باید توجه داشت که در مسیر اجرایی کردن این طرح برخی در پی مانع تراشی هستند و نوعا بعضی از افراد در فضای مجازی خواسته یا ناخواسته با تبلیغات جریان خارج از کشور همراه می‌شوند.    نماینده اصفهان خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که پدیده بدحجابی و بدپوششی خانواده‌ها را هدف قرار داده است. هر ایرانی دلش برای خانواده می‌تپد و همچنان اصالتش را حفظ کرده است و ما نباید بگذاریم که به کانون خانواده آسیب برسد. وضعیت ناهنجاری که طی کی دو سال اخیر بعضا در برخی از مناطق شهری رخ داده است حتی مورد اعتراض بانوانی است که رعایت حجاب کامل را ندارند و این رفتار‌ها را مناسب فرهنگ ایرانی نمی‌دانند. طبعا برای محافظت از فضا‌های اجتماعی هم باید کار فرهنگی و تبلیغی انجام داد و هم از لحاظ مدیریتی بگونه‌ای ساختار‌های تعریف شود که کمتر با چنین پدیده‌هایی روبرو شویم.

دیگر خبرها

  • دور دوم سفر رئیس جمهور به سمنان آخر هفته انجام می‌شود
  • آماده باش ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر به دستگاه‌های اجرایی
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • دور دوم سفر رییس جمهور به سمنان/ مدیران پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • جذب سه هزار و ۵۰۰ نیرو در ادارات یزد
  • شاخص‌های کیفی پروژه‌های اجرایی در رودهن ارزیابی می‌شود
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • بدپوششی خانواده‌ها را هدف قرار داده است
  • عملکرد دستگاه های اجرایی در ایجاد اشتغال و رشد تولید ارزیابی می شود
  • برگزاری ۱۵۷ دوره آموزشی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در زنجان