Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@17:56:42 GMT

کشف تریاک‌ در بار توت فرنگی + عکس

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۶۷۱

کشف تریاک‌ در بار توت فرنگی + عکس

به گزارش ایسکانیوز، چندی پیش ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو از ورود محموله‌ای مشکوک به میدان میوه و تره بار مرکزی شهر تهران باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند تا همزمان با ورود این محموله برای توقیف آن وارد عمل شوند.

در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که این محموله تریاک قرار است در پوشش بار ۳۰۰ کیلوگرم توت فرنگی وارد شود که اقدامات تکمیلی در دستورکار قرار گرفت و سرانجام همزمان با ورود این محموله برای توقیف آن و دستگیری مجرمان وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توقیف محموله توت فرنگی که از جیرفت به سمت تهران بارگیری شده بود. ماموران اقدام به بازرسی از آن کرده و متوجه شدند که بسته های تریاک به طرز ماهرانه ای در میان بسته های توت فرنگی جاسازی شده است. که پس از انتقال این محموله به مقر انتظامی مشخص شد که پنج کیلوگرم تریاک در میان ۳۰۰ کیلوگرم توت فرنگی جاساز شده است.

در این زمینه یک نفر نیز توسط ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام/

20 / 20 مواد مخدر تریاک کشف تریاک در بار توت فرنگی ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو ورود محموله‌ای مشکوک به میدان میوه و تره بار مرکزی توقیف محموله توت فرنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مواد مخدر تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما استان همدان، سرهنگ رضا نوری افزود: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان زمان کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او تصریح کرد: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع (لاشه و گوشت) به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که بصورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای گذراندن مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

سرهنگ رضا نوری با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند، افزود: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود