Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@06:55:13 GMT

عصبانیت کلوپ: چرا با من دست ندادی نیکو؟(عکس)

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۶۹۰

عصبانیت کلوپ: چرا با من دست ندادی نیکو؟(عکس)

درگیری لفظی کوتاه‌ بین یورگن کلوپ و نیکو کوواچ، بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی دیشب لیورپول و بایرن مونیخ، خبرساز شده هر چند دو طرف سعی می‌کنند‌ این موضوع را بی‌اهمیت جلوه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب وقتی سوت پایان بازی لیورپول و بایرن مونیخ با تساوی بدون گل به صدا درآمد تنش‌هایی بین سرمربی‌های دو تیم اتفاق افتاد که به خبرسازترین اتفاق این بازی تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از آنجا آغاز شد که کلوپ احساس کرد نیکو کوواچ عمدا از دست دادن با او بلافاصله بعد از سوت پایان بازی خودداری کرده و همین باعث عصبانیت سرمربی لیورپول شده بود. کلوپ به سراغ کوواچ رفته و با فریاد شروع به صحبت کردن با او کرد.

 

 

کلوپ درباره این ماجرا به خبرنگاران گفت:" من می‌خواستم بلافاصله بعد از سوت پایان بازی با نیکو دست بدهم. ولی او رفت و با تمام بازیکنان بایرن مونیخ دست داد. وقتی برگشت به او گفتم منتظرت بودم ولی او عذرخواهی کرد و من هم گفتم مشکلی نیست".

 

 

کلوپ در ادامه سعی کرد اوضاع را آرام کند و گفت:" اتفاقی که افتاد یک سوءتفاهم بود. من آنجا مثل گاوی شده بودم که جلوی کوه ایستاده". این ضرب‌المثلی است که در آلمان برای بیان شدت تعجب فرد از اتفاقات غیرمنتظره به کار برده می‌شود.

 

 

کوواچ هم در گفتگو با خبرنگاران درباره این ماجرا توضیح داد و گفت:" در انگلیس رسم است که بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی مربی‌ها سراغ هم می‌روند و با هم دست می‌دهند. ولی من اول سراغ نیمکت تیمم رفتم نه سراغ کلوپ".

 

 

کوواچ در ادامه گفت:" او می‌داند که شرایط در آلمان با انگلیس فرق دارد. ولی هدف من این نبود که او را ناراحت کنم. برای همین از یورگن کلوپ عذرخواهی کردم".

 

 

بعد از ناراحتی‌های ایجاد شده بر سر دست دادن، که به درگیری لفظی بین دو سرمربی در زمین منجر شده بود، دو مربی در نهایت با هم دست دادند و با صحبت‌هایی که در مصاحبه‌های بعد از بازی انجام دادند مشخص شد که این موضوع را پشت سر گذاشته‌اند.

 

 

یورگن کلوپ (سرمربی) نیکو کواچ (سرمربی) بایرن مونیخ لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند

ال چولو از عملکرد شاگردانش در جدال با دورتموند اصلا رضایت ندارد

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید پس از پایان بازی در گفتگو با سایت یوفا گفت:

متاسفانه بازیکنان اتلتیکو در تمام طول مدت بازی، دقیقا بر خلاف خواسته‌های ما عمل کردند، با این حال، آن‌ها برای کسب پیروزی، تا پایان جنگیدند. دورتموند واکنش خوبی به ۲-۲ شدن بازی نشان داد و چون عطش بیشتری نسبت به ما برای کسب پیروزی داشت، توانست بازی را ببرد.

ال چولو در ادامه افزود:

در آغاز بازی، ما یک موقعیت خوب داشتیم و از آن استفاده نکردیم اما دورتموند بر خلاف ما، از موقعیتش استفاده کرد. در دقایق پایانی بازی، هر توپی که به سمت دروازه ما فرستادند، گل شد! بازیکنان من برای شرکت در این تورنمنت و رسیدن به یک چهارم نهایی زحمت زیادی کشیدند و تلاش بسیاری کردند. چیز بیشتری برای گفتن ندارم. ما پا به پای حریف پیش رفتیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم اما این اتفاق رخ نداد. دورتموند از ما بهتر بود و وقتی تیمی بهتر از شماست، باید به آن تبریک بگویید.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • عصبانیت ژابی آلونسو از ادین ترزیچ؛ یک پیش‌بینی که غلط از آب درآمد
  • الکساندر آرنولد: لیورپول بدون یورگن کلوپ احساس عجیبی خواهد داشت
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • جدایی کلوپ استرس قهرمانی را بیشتر کرده است
  • سرمربی سایپا و مربی خیبرخرم آباد تا اطلاع ثانوی محروم شدند