Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی خراسان‌شمالی از معافیت مالیاتی برای شرکت‌های معدنی و تولیدی که در مناطق کم‌برخوردار فعالیت می‌کنند٬ خبر داد. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

یوسف یعقوبی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد با اشاره به معافیت‌های ماده 132 قانون مالیاتی کشور اظهار داشت: تولیدکنندگان و صنعتگرانی که فعالیت خود را از ابتدای سال 95 در مکان‌های کم برخوردار شروع کرده‌اند٬ به مدت 10 سال از پرداخت مالیات محروم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجوز مجلس به وزارت اقتصاد درباره مالیات بر ارزش افزوده مؤدیانحقوق‌های کمتر از 2 میلیون و 750 هزار تومان از مالیات معاف شدند100 میلیارد تومان فرار مالیاتی در قم وصول شد

وی در ادامه افزود: این معافیت مالیاتی برای تولیدکنندگانی که در شهرک‌های صنعتی مشغول به فعالیت می‌باشند٬ 13سال است.

یعقوبی نژاد با اشاره به معافیت‌ها برای فعالان اقتصادی که در مناطق برخوردار ساکن هستند تصریح کرد: تولیدکنندگانی که در مناطق برخوردار مشغول به فعالیت هستند 5 سال از پرداخت مالیات محروم می‌باشند. این تولیدکنندگان اگر در شهرک‌های صنعتی مشغول باشند 2 سال به معافیت آنان اضافه خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی با بیان این مطلب که وضع این معافیت‌ها برای بهبود وضعیت تولید در مناطق محروم در نظر گرفته شده است٬ ادامه داد: به تولیدکنندگانی که در محدوده شعاع 30کیلومتری مرکز استان مشغول هستند هیچ‌گونه معافیتی تعلق نخواهد گرفت.

وی در پایان گفت: این معافیت‌ها تنها به شرکت‌های تولیدی و معدنی که در قالب شخص حقوقی مشغول به فعالیت می‌باشند تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ن

R7719/P/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد

در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، در حکمی از سوی هاشم امینی؛ مدیرعامل آبفای کشور، رضا عطایی؛ به عنوان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی منصوب شد.

معاون بهره برداری آب و فاضلاب شهری، معاون بهره برداری و توسعه آب، قائم مقام و معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی از جمله مسئولیت های رضا عطایی در این شرکت بوده است.

در حالی که برخی از رسانه‌های استان از برکناری مدیرعامل سابق آبفا خبر می‌دهند، پیگیری‌های تسنیم حاکی است، رضا نعیمی پس از بیش از 30 سال خدمت در بخش‌های مختلف وزارت نیرو، به کسوت بازنشستگی نائل شده است.

خبرهای موثق حاکی است، باوجود اصرار مدیران ارشد وزارت نیرو برای ابقای این مدیر جهادی و با تجربه، وی با تمایل شخصی به دلیل چرخش مدیران و انتخاب مدیری جوان، بازنشست شده است. برخی اقدامات نعیمی در دوره مسئولیت آبفای خراسان شمالی نظیر طرح بزرگ انتقال آب تحت اشراف قرارگاه امام حسن و کاهش روستاهای دارای تنش آبی از 300 به 200 روستا با انتقال آب‌های پایدار، از جمله تلاش‌های این مدیر لایق مجموعه وزارت نیرو است.

معارفه مدیر جدید و نوع برگزاری این مراسم نیز به دلیل اصرار این مدیر باتجربه و رزمنده سال‌های دفاع مقدس برای بر زمین نماندن امورات این مجموعه بوده است.

85 درصد خراسان شمالی با خشکسالی مواجه و تامین منابع آب هم اکنون یکی از دغدغه‌های مسئولان است و آب شرب سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین از سدها تامین می شود. شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بیش از 200 هزار مشترک آب در شهرها، 121 هزار مشترک آب در روستاها و 60 هزار مشترک فاضلاب دارد.

این استان در شمال شرق ایران دارای 1 میلیون نفر جمعیت است که 44درصد آن ها در روستاها زندگی می کنند.

انتهای پیام/311

دیگر خبرها

  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • سقف معافیت مالی؛ داغ همیشگی بر پیشانی بورس!
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی