Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:46:30 GMT

یادمان شهدا و زنان ایثارگر در میبد برگزارشد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۷۷۴۶

یادمان شهدا و زنان ایثارگر در میبد برگزارشد

یزد - ایرنا - « یادمان شهدا و زنان ایثارگر» میبد با هدف گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام البنین( س) و تکریم مادران و همسران شهدا سه شنبه شب در مراسمی با حضور قشرهای مختلف مردم در مصلی آیت الله اعرافی مرکز این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد در این مراسم ، گفت: مادران شهدا در دامان خود فرزندانی تربیت و تقدیم انقلاب کردند و همسران شهدا نیز رنج، مشقت ، سختی ها و دوری آنها را تحمل کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همسران این بانوان فداکار، در هشت سال دفاع مقدس مردانه در مقابل دشمنان جنگیدند و به این ترتیب انقلاب را چهل ساله کردند، آنها مصداق بارز کسانی هستند که در راه خدا از جان و مال و همه چیز خود گذشتند و دین خدا را یاری کردند.
حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود: چهل سال استکبار جهانی انواع و اقسام زورگویی ها ، شیطنت ها ، کودتاها و مشکلات اقتصادی و سیاسی را به کشور ما تحمیل کرد و تلاش کرد همه امید و اعتماد ملت ایران را از بین ببرند و آنها را ناتوان کند.
وی تصریح کرد: امروز وظیفه ما حفظ یکپارچگی و ید واحده است ، باید همچون ام البنین تقوای الهی داشته باشیم.
دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد یادآور شد : امروز ما باید جهانی فکر کنیم و جهانی بمیریم، در این برهه از تاریخ همان طور که امام فرمود، « مرد از دامان زن به معراج می رود، به برکت اسلام جایگاه و مقام شهدا این امر به طور واقعی نشان داده شد .
وی خطاب به بانوان حاضر در این یادمان گفت : شما نباید خود را دست کم بگیرید باید هر کدام از شما ام البنین زمان خود باشید و همچون شمع، روشنی بخش جامعه باشید همانطور که تا به حال نشان داده اید.
نجیمی خاطرنشان کرد: امروز شما باید به جوانان که سر سفره شهدا نشسته اند مشاوره بدهید و همه با آبروی خود یاری گر دین اسلام باشید.
وی با اشاره به این که الگوی ما حضرت خدیجه کبری (س) است ، گفت : ما امت واحده ای هستیم و باید بدانیم وقتی منیت ها و محله گرایی را کنار بگذاریم و راه و هدف مان یکی باشد آن وقت باید منتظر باشیم که اهداف و آروزی انبیا و اولیاء تحقق یابد.
دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد یادآورشد : در زمانی که بعضی از مسئولین دغدغه دین اسلام را ندارند و دشمن نیز از طریق فضاهای مجازی و انواع و اقسام هنرهای تجسمی علیه انقلاب و باورها و ارزش های ما می جنگد من و شما باید دلمان برای ارزش های انقلاب بسوزد و در پی آن باشیم که سنگر کجاست و کجا باید مقاومت کنیم.
در این یادمان تصاویر تعدادی از مادران شهدا نشان داده شد و برنامه همراه با اجرای سرود ، دکلمه و مداحی بود.
شهرستان میبد در هشت سال دفاع مقدس حدود 500 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرد.
مرکز شهرستان 104 هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي يادمان شهدا زنان ايثارگر شهرستان ميبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم میبد از عملیات وعده صادق

دریافت 3 MB کد خبر 6078209

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی(ع)
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • پراید سرقتی در محور یزد - میبد  
  • حمایت مردم میبد از عملیات وعده صادق
  • یادمان قدس مهم ترین نماد هویتی شهر قدس است
  • وعده صادق هژمونی اسرائیل و استکبار جهانی را در هم شکست
  • خط و نشان شهدا برای رژیم کودک‌کش / ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکه با ماست بسم‌الله
  • خون پاک شهدای حادثه تروریستی دمشق، مبدأ تحولات بزرگی می شود
  • تجمع مردم کرمان و جبهه انقلاب فرهنگی در گلزار شهدا ی کرمان