Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری صفت، مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از برگزاری یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده هفت بیمار بررسی شد.
وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرونده دو بیمار مبتلا به سرطان را بررسی کردیم گفت: پرونده پنج بیمار نیز جزو سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسؤول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به مساعدت بلاعوض ۱۴۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: ۵۰ میلیون ریال از سایر مراکز برای بیماران تخفیف گرفته و ۱۳۰ میلیون ریال نیز تصویب به پرداخت وام قرض‌الحسنه به این بیماران شد.
وی با بیان اینکه در این جلسه تصویب شد دو بیمار زیرپوشش طرح طعم مهربانی باشند، خاطرنشان کرد: در مجموع ۳۲۰ میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد.
شاکری صفت بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان را بیماران سخت درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام اعلام کرد.
وی به اهمیت کمک خیرین سلامت در راستای رفع مشکلات بیماران سخت‌درمان اشاره کرد و اظهار داشت: نیکوکاران در صورت تمایل به مساعدت این بیماران می‌توانند با شماره حساب جاری ۰۱۰۶۸۴۷۱۵۵۰۰۹ با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ بانک ملی مساعدت نقدی خود را به حساب مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند.
انتهای پیام/ج

۳۲۰ میلیون ریالی به بیماران سخت‎ درمان کمک شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار ظهر چهارشنبه در جلسه هفته سلامت که در دفتر امام جمعه برگزار شد ضمن تشکر از مدافعین سلامت و تببین و روشنگری اقدامات انجام شده اظهار کرد: جمعیت به عنوان عاملی مؤثر در شکل‌دهی به قدرت کشورها به‌ویژه در ابعاد نظامی، سیاسی، بهداشتی و اقتصادی مطرح است به طوری که رشد جمعیت در یک جامعه و کشور به معنای قدرت بیشتر حاکمان به شمار می‌آید.

وی افزود: مقوله جمعیت یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اقتدار ملی در هر کشور است که نیل به اهداف مهم ملی و نقش‌آفرینی در مناسبات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جهان امروز بدون توجه به این مؤلفه ممکن نیست.

امام جمعه مشگین شهر بحث بهداشت و دهان را یادآور شد و گفت: از اینکه مدافعان سلامت تلاش برای سلامت مردم می‌کنند مایه مباهات و مجاهدت به معنای واقعی است.

وی به احیای مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و گفت: مجمع خیرین سلامت کشور به عنوان یک سازمان مردم نهاد با هدف فراهم آمدن امکان شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت کشور و برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی و هدایت این کمک‌ها به اولویت‌های ملی در حوزه سلامت، نقش ارزشمندی دارند.

حجت الاسلام باوقاربا اشاره به برنامه ریزی سفیران سلامت در خانواده اشاره کرد و افزود: نقش مردم در مراقبت از سلامت خود و اعضای خانواده برای سالم زیستن، مدیریت ناخوشی‌های جزیی، مدیریت بیماری‌های مزمن و حاد روز به روز در حال افزایش است که با اجرای برنامه ملی خود مراقبتی به ویژه خود مراقبتی فردی که تاکید بر جذب سفیران سلامت خانواده است.

کد خبر 6087756

دیگر خبرها

  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • ناوگان اورژانس دیر با کمک خیرین تجهیز می‌شود
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • خیز سازمان حفاظت محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها
  • عزم سازمان محیط زیست برای ایجاد مجمع خیرین در استان‌ها