Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا ازکهگیلویه وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان روز گذشته، 30 بهمن‌ماه شعار جشن نیکوکاری امسال را عیدی برای همه اعلام و اظهار کرد: به همین منظور حدود ۶۰ هزار عدد پاکت در بین دانش آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه اول و دوم استان به‌زودی توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال در روز‌های ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفندماه علاوه بر مدارس با برپایی پایگاه‌های ثابت و سیار در جلوی مصلی‌های نماز جمعه و میدان‌های اصلی شهر‌های مختلف استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشن به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری صدا و سیما، بسیج، آموزش و پرورش و سازمان دانش آموزی استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اضافه کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در مدارس این استان بین دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت همان مدرسه توزیع می‌شود.
مبشری تصریح کرد: حدود ۱۲ هزار دانش آموز و دانشجوی نیازمند چشم انتظار کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران و مردم نوعدوست استان در جشن نیکوکاری امسال هستند.
وی ابراز کرد: در جشن نیکوکاری پارسال ۱۸ میلیارد ریال جمع آوری و بین نیازمندان استان توزیع شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد اجتماعی کمک های دانش آموزان کمیته امداد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: با بهره برداری از فضا‌های آموزشی در حال ساخت، سرانه فضا‌های آموزشی در استان از ۴ متر مربع به بیش از ۵ متر مربع به ازای هر دانش آموز افزایش می‌یابد.
سرپرست آموزش و پرورش استان هم گفت: سرانه فضا‌های ورزشی در استان طی ۲ سال اخیر از ۲۰ به ۷۰ سانتی متر برای هر دانش آموز رسیده است که این شاخص در کشور یک متر برای هر دانش آموز است.
جمالی افزود: تا شهریور امسال ظرفیت فضا‌های ورزشی دانش آموزی استان به بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع می‌رسد.
هماهنگی برای برگزاری هفته بزرگداشت مقام معلم و تامین فضای مورد نیاز برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های متوسطه دوم، دستورکار نخستین نشست شورای اموزش و پرورش استان بود.
این امتحانات همزمان با سراسرکشور در ۱۵۰ حوزه امتحانی مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.
رئیس دایره امتحانات آموزش و پرورش استان گفت: برای برگزاری این آزمون با کمبود بیش از ۷ هزار صندلی و مکان مناسب مواجه هستیم.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم در این نشست با اشاره به نقش و جایگاه معلمان در تربیت نیروی انسانی کارامد برتلاش همگانی برای بزرگداشت باشکوه هفته گرامیداشت مقام معلم تاکید کرد.
احمد زاده افزود: تکریم معلم را نباید منحصر به یک سازمان دانست بلکه همه باید دینشان را به معلم ادا کنند.

دیگر خبرها

  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • تأمین پاکت شیر چالش توزیع شیر در مدارس کشور!
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی