Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی از شهروندان اندیمشکی روز سه شنبه در اعتراض به نصب تابلوی ورودی دزفول دراین محل تجمع کردند. آفتاب‌‌نیوز : تابلوی ورودی دزفول از سمت اندیمشک در نخستین ساعات بامداد امروز سه شنبه نصب شد که اعتراض شهروندان اندیمشکی را به همراه داشت و آنان با حضور در محل، خواهان برداشتن تابلوی ورودی دزفول شدند. 
این عده عنوان کردند مرز دزفول و اندیمشک کوی سوم شعبان است لذا تابلو باید در همان نقطه نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
افراد حاضر در تجمع گوشی و دوربین افرادی که از تجمع کنندگان عکس یا فیلم تهیه می کردند را از آنها می گرفتند و فیلم و تصاویر ضبط شده را پاک می کردند. 
تجمع کنندگان در چندین نوبت اقدام به بستن جاده دزفول - اندیمشک کردند که هر بار با دخالت نیروی انتظامی مسیر بازگشایی شد. 
یکی از ساکنان کوی نیروی اندیمشک که در نزدیکی محل نصب تابلو بود، به ایرنا گفت: کارکنان شهرداری دزفول همراه با عده ای از شهروندان این شهر تابلو را نصب کردند که در این بین درگیری هایی بین آنان با ماموران شهرداری دزفول رخ داد. 
وی افزود: نیروی انتظامی نیز برای پراکنده کردن طرفین درگیری اقدام به شلیک گاز اشک آور و تیر هوایی کرد.
پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: تلاش بر این است با همکاری شورای تامین شرایط آرام شود. 
اردیبهشت ماه امسال تابلوی ورودی شهر دزفول به دلیل تند باد از جا کنده شد که تعدادی از شهروندان اندیمشک جلوی نصب مجدد تابلو توسط کارکنان شهرداری دزفول را گرفتند. 
نصب این تابلو بعد از این اتفاق به زمان دیگری موکول شد. 
ماه گذشته نشستی با حضور شهردار دزفول با موضوع نصب تابلوی ورودی این شهر در محل شورا برگزار شد که شهردار در این نشست عنوان کرده بود تابلو را به زودی در مرز قانونی شهر دزفول و در همان محل قبلی نصب خواهیم کرد. 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اندیمشک دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است

آفتاب‌‌نیوز :

 ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی قدرتمند اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و نه ریزپرنده‌ای بلکه شی‌ای مشکوک بود که ساعت ۰۴:۵۰ دقیقه بامداد امروز با شلیک هوایی نیرو‌های پدافند هوایی اصفهان هدف قرار گرفت و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست افزود: این شیء مشکوک قابل رویت نبود با مشاهد آن بلافاصله مورد هدف پدافند هوایی اصفهان قرار گرفت و اگر قصد تجاوز و قصد سوء‌ای داشت نتوانست به هدف خود دست پیدا کند و متواری شد.

وی گفت: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن ما وارد نشده است و نیروی پدافند هوایی ۲۴ ساعته هوشیار و بیدار است و همرزمان ما چشم به آسمان با تجهیزات و رادار حافظ آسمان وطن و امنیت هستند و دشمن اقدامی انجام نداد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • شلیک پدافند در پی مشاهده شئ مشکوک در آسمان تبریز
  • شلیک پدافند هوایی در تبریز
  • آخرین خبر از وضعیت شهر اصفهان و تبریز پس از انفجار و شلیک پدافند هوایی
  • ارتش: هیچ آسیبی به تجهیزات، نیروی انسانی و اماکن اصفهان وارد نشده است
  • ارتش: هیچ حادثه و خسارتی نداشته‌ایم
  • صدای شنیده شده در شرق اصفهان ناشی از شلیک پدافند هوایی
  • منشاء صدای انفجار در تبریز، شلیک پدافند بوده است
  • نصب تابلو تمثال شهدا در ورودی شهرلنده
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر