Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@22:12:23 GMT

توت فرنگی با طعم تریاک

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۸۱۸۷

توت فرنگی با طعم تریاک

ماموران کلانتری 152 خانی اّباد، یک محموله تریاک‌ را که در بار توت‌فرنگی جاسازی شده بود در میدان میوه و تره‌بار مرکزی تهران کشف کردند.

 چندی پیش ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو از ورود محموله‌ای مشکوک به میدان میوه و تره بار مرکزی شهر تهران باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند تا همزمان با ورود این محموله برای توقیف آن وارد عمل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

--- ---

در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که این محموله تریاک قرار است در پوشش بار ۳۰۰ کیلوگرم توت فرنگی وارد شود که اقدامات تکمیلی در دستورکار قرار گرفت و سرانجام همزمان با ورود این محموله برای توقیف آن و دستگیری مجرمان وارد عمل شدند.

با توقیف محموله توت فرنگی که از جیرفت به سمت تهران بارگیری شده بود. ماموران اقدام به بازرسی از آن کرده و متوجه شدند که بسته های تریاک به طرز ماهرانه ای در میان بسته های توت فرنگی جاسازی شده است. که پس از انتقال این محموله به مقر انتظامی مشخص شد که پنج کیلوگرم تریاک در میان ۳۰۰ کیلوگرم توت فرنگی جاساز شده است.

در این زمینه یک نفر نیز توسط ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد./ ایسنا 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک دستگاه خودروی مشکوک و سریعاً آن را مورد بررسی قرار دادند.

این مقام ارشد در مرزبانی فراجا ادامه داد: مأموران با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفا مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را مشاهده و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل؛ مقدار ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار گودرزی با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ، گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی در پایان با تشکر از همکاری مرزنشینان و تلاش مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سو استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

کد خبر 6079797

دیگر خبرها

  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف محموله سنگین تریاک در خودروی لکسوس
  • کشف محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک