Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-20@02:49:49 GMT

جوانگرایی روس‌ها در جام دانکلوف

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۸۳۲۰

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در حالی که پیش از این اعلام شده بود روسها در جام دانکلوف شرکت نمی کنند اما کادر فنی تیم کشتی آزاد این کشور تصمیم گرفتند با 11 کشتی گیر بعضا جوان در این مسابقات شرکت کنند.

این رقابت ها روزهای 9 تا 12 اسفندماه در شهر روسه بلغارستان برگزار می شود و الیاس بک بالاتوف در وزن 70 کیلوگرم و قهرمان اروپا در سال 2017 و ماگومد قربان اف در وزن 92 کیلوگرم قهرمان جام ایوان یاریگین در سال 2019 سرشناس ترین چهره های روس در این رقابت ها هستند و دیگر نفرات شاخص این کشور در جام دانکلوف شرکت نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات که جزء رنکینگ سیستم اتحادیه جهانی کشتی نیز محسوب می شود  آمریکایی ها با جردن باروز و کایل اسنایدر قهرمانان جهان و المپیک در اوزان 74 و 97 کیلوگرم، و ترک ها نیز با اکثر کشتی گیران مطرح خود از جمله طاها آکگول قهرمان سنگین وزن جهان و المپیک در این مسابقات حضور خواهند داشت.

همچنین نفرات مطرح دیگری همچون فرانک چامیزو قهرمان جهان و برنز المپیک از ایتالیا در وزن 74 کیلوگرم، گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک در وزن 125 کیلوگرم از گرجستان به همراه کشتی گیرانی از کشورهای ژاپن، کره جنوبی، چین، قزاقستان، فنلاند، سوئد، اوکراین، مصر، هند، ازبکستان و نمایندگانی از کشور میزبان در این رقابت ها به میدان می روند.

تیم منتخب ایران نیز در این مسابقات که روزهای 9 تا 12 اسفندماه در شهر روسه برگزار می شود، شرکت می کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد کشتی آزاد جام دانکلوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور اول، با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرش یوشیدا کشتی گیر دورگه ایرانی و ژاپنی از کشور ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

پیش از این احمد محمد نژاد جوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین ۱۴ بر ۳ برابر حریف خود از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

منبع: ایسنا

tags # کشتی آزاد ، المپیک پاریس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • کسب یک سهمیه دیگر برای کشتی آزاد؛ آذرپیرا المپیکی شد
  • امامی المپیکی پاریس شد + فیلم
  • یونس امامی به المپیک رسید
  • امامی و آذرپیرا در آستانه کسب سهمیه المپیک | سهمیه ۵۷ بر باد رفت!
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • وزنِ پرمدعی و حالِ بد قهرمان جهان/ محموداف چرا باخت؟
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد