Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علیرضا جدیدی در نشست تنظیم بازار اردکان گفت: تامین گوشت منجمد قرمز در اردکان مشکلی وجود ندارد، و با اصلاح نحوء توزیع می‌توان رضایتمندی بیشتری را کسب کرد.

وی افزود: در روز‌های آینده با راه اندازی سامانه توزیع گوشت بر اساس کد ملی سرپرست خانوار تا حدودی مسائل به وجود آمده مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اردکان با تاکید بر توزیع گوشت منجمد بین اقشار آسیب پذیر این شهرستان گفت: نحوه فعلی توزیع گوشت در اردکان اصلاح و ساماندهی می‌شود.

جدیدی همچنین در این نشست ارائه گزارشی از نحوه تهیه و توزیع آرد در بین نانوایان شهرستان خواستار شد و افزود: با توجه به مشکلات موجود در زمینه تأمین آرد، از اعضا خواستارمدیریت بهتر مصرف آرد و نان از سوی نانوایان و مردم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و شروع سال جدید به منظور دسترسی آسان‌تر مردم به برخی کالا‌ها ضمن اخذ مجوز مربوطه نمایشگاهی در شهر اردکان برگزار شود.

انتهای پیام/ی

ساماندهی توزیع گوشت در اردکان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازار حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

امیرحسین ماه‌آورپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: به منظور حفظ محیط زیست توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای روز کوثر همزمان با هفته فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست داریم با استفاده نکردن از کیسه‌های پلاستیکی طبیعت را برای آیندگان خود به ارمغان آورند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فروش ویژه بعضی کالاهای پرمصرف شهروندان در بازارهای روز کوثر یکی دیگر از برنامه‌های سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان است.

کد خبر 747534

دیگر خبرها

  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد