Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی گفت: کارکرد مساجد به عنوان پایگاه های مذهبی و اجتماعی بسیار مهم است و می توان در راستای گره گشایی از مشکلات مردم به ویژه نیازمندان از این ظرفیت استفاده کرد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سه شنبه شب در دیدار خانواده‌های شهدای بازاری و روحانیون کشور که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد اظهارکرد: به یاری خداوند در تمام عرصه‌هابرتری  با جبهه انقلاب اسلامی بوده و دوست و دشمن به این مهم اعتراف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در عرصه های مختلف اقدامات زیادی به انجام رسیده و خدمات مختلفی به مردم داده شده که این سخن به معنای  نبود کمبودها نیست و کارهای زیادی داریم که باید به انجام برسد.  

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ما در کشور ظرفیت های طبیعی و خدادادی زیادی داریم و از سوی دیگر ظرفیت های غیر مادی نیز وجود دارد که با تکیه بر آنها می توانیم شاهد فقر در کشور نباشیم.  

رئیسی تصریح کرد: در این راستا کارکرد مساجد به عنوان پایگاه های مذهبی و اجتماعی بسیار مهم است و می توان در راستای  گره گشایی از مشکلات مردم به ویژه نیازمندان و رفع آسیب‌های اجتماعی در محلات از این ظرفیت استفاده کرد.  

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مسجد کارکرد سیاسی نیز دارد و  نیروهای مردمی می توانند در راستای حمایت از ارزش های اسلامی و شناختن راه صحیح از این توان استفاه کنند. مساجد و ائمه جماعات بسیار در ایجاد حس انقلابی‌گیری، مسئولیت‌پذیری و ایستادگی در راه هدف در جامعه مؤثر هستند.

رئیسی در ادامه با اشاره به رابطه مسجد و بازار گفت: در طول تاریخ همواره بازار مسلمانان با مسجد در ارتباط بوده  و همان تفکری که در مسجد حاکم است در بازار مسلمانان جریان دارد و باید گفت چنین بازاری جلوه فقه و احکام اسلامی است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی ظرفیت مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عامری در هشتصد و بیست و یکمین نشست شورای شهر بندرعباس که با حضور سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام برگزار شد، گفت: سپاه افتخار امت اسلامی است و در تمام عرصه‌ها خدمات شایان و ارزنده‌ای را ارائه کرده و مردم همواره از آثار و برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: یکی از کارهای ماندگار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در استان هرمزگان احداث پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس بود که کشور را در تولید بنزین به خودکفایی رساند و تحریم‌های این حوزه را بی‌اثر کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق، بیان‌کرد: ضربه کاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم منحوس صهیونیستی دل هر انسان آزاده‌ای فارغ از اینکه چه دینی داشته باشد را شاد کرد و جا دارد از این بابت نیز قدردان این فتح و ظفر بزرگ باشیم.

حجت الاسلام عامری با بیان اینکه یک سال بیشتر از عمر ششمین دوره شورای اسلامی شهر بندرعباس باقی نمانده است، گفت: شورای ششم با این نگاه شهردار بندرعباس را از بین پاسداران انتخاب کرد که ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران به کمک شهر بیاید.

وی عنوان‌کرد: در سه سال گذشته از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیاء استفاده نشده است در حالی که شهر بندرعباس مشکلات زیرساختی عدیده‌ای دارد و وضعیت بافت فرسوده نامطلوب است از این رو اگر توان اجرایی و مهندسی قرارگاه خاتم پای کار بیاید بسیاری از این مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 6086594

دیگر خبرها

  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان به عنوان دو کشور اسلامی مهم می‌تواند در حل مشکلات منطقه موثر باشد
  • رئیسی: تقویت همکاری‌های ایران و پاکستان در حل مشکلات منطقه موثر است/قدردانی شریف از رئیسی
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند