Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان دهگلان با بیان اینکه خیرین تنها به ساخت وساز مدارس در روستاها پرداخته اند و مدارس تخریبی به فراموشی سپرده شده است، گفت: اینها تنها به دلیل مشکل مالکیت زمین است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، با حضور فرماندار، امام جمعه، مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان، جلسه ای در راستای مشکلات مدارس دهگلان در سالن جلسات آموزش و پرورش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 در این نشست  صباح قاسمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهگلان ضمن انتقاد شدید از مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان، با اشاره به تغییرات و تحولات در این اداره اظهار داشت: متاسفانه بعضی از مدیران با توجه به اتمام سمت هنوز دست بردار این مجموعه نیستند.

 

 وی افزود: با کمال تاسف مدیر آموزش و پرورش سابق این شهرستان درغیابم، برای اعمال مدرک تحصیلی خود و بدون هماهنگی حکم مدرک تحصیلی با امضای دوم برایش صادر می شود چرا که این کار غیر قانونی و از قبل هم اعلام شده که این اعمال مدرک امکان پذیر نیست.


وی افزود: هر چند این کار تخلف و غیر قانونی با علم وآگاهی که امکان اینکار وجود ندارد صورت گرفته در حالیکه تخلف نزد من و این اداره جایگاهی ندارد و قطعا برخورد سخت خواهد شد و این تخلف به مدیر اداره کل استان نیز گزارش شده است.

 

قاسمی در ادامه با بیان اینکه قبل از ورود من به آموزش وپرورش فرهنگیان با تبعیض مواجه بودند در برابر این تبعیض خواهم ایستاد و براهداف خود پایدار خواهم ماند.

 

امام جمعه دهگلان

 


 ماموستا عنایتی امام جمعه دهگلان درادامه گفت: متاسفانه امروز درجامعه ما دانش آموزان و قشر جوان از مساجد دور شده اند زیرا مساجد به جای تبلیغ دین جای خود را به تبلیغ افکار و عقاید مختلف داده که این بسیار خطرناک وآسیب زا است.

 

امام جمعه دهگلان گفت: در زمینه پرورش دانش آموزان نسبت به آموزش ما مشکل داریم و کوتاهی صورت گرفته است در حالیکه باید معلمان و مربیان پرورشی به تناسب منطقه و بومی شدن فعالیت نمایند.

 

وی با تاکید بر توجه  بیشتر بر مدارس گفت: اگر مدارس ما درست مدیریت شود جامعه ما دچار اختلاف و اختلاس نخواهد شد لذا آموزش و پرورش ما مظلوم واقع شده هر چند بیشترین مخاطب دارد اما کمترین خدمات به آن ارائه می شود که قابل قیاس با دیگر وزارتخانه ها نیست.


 امام جمعه دهگلان بیان داشت: با توجه به اینکه امروز در معرض جنگ نرم قرار داریم و متولیان فرهنگ ما آموزش و پرورش است بجای اینکه بودجه فرهنگی ارتقاء باید، اما در سطح استان و کشور 40 درصد کاهش یافته و انتظار هم داریم که در جنگ نرم موفق شویم در حالیکه با این وضعیت نمی توانیم دراین زمینه موفق باشیم.

 

حسامی عضو شورای شهر و خیرین مدرسه ساز دهگلان

 


 چیمن حسامی عضو شورای شهر دهگلان وعضو مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان  ضمن نگرانی ازاینکه خیرین تنها به ساخت وساز مدارس در روستاها پرداخته اند و مدارس تخریبی شهر به فراموشی سپرده شده است،گفت: این  مشکل به علت مشکل مالکیت زمین است.


 وی افزود: با توجه به اینکه در فاز یک شهر دهگلان آموزش وپرورش زمین مورد نظر برای ساخت وساز مدارس را دارد اماهنوز مالکیت آن محرز نشده و اداره نوسازی هم زمانی میتواند اقدام به ساخت و ساز مدرسه در شهر نماید که زمین  بدون مشکل و مالکیت آن مشخص باشد.


 معاون پشتیبانی آموزش و پرورش دهگلان

 


 محمد کرمی با بیان اینکه 13 مدرسه تخریبی در شهرستان وجود دارد گفت: با توجه به گزارش اداره نوسازی باید درسال آینده تخلیه شوند وادامه تحصیل در مدارس روستاهای تاته رشید، مراد آباد، کاکوعلیا و تاز آباد قروچای، ناصر آبد و بریاخان ممنوع است.


 فرماندار دهگلان

 


  جمال ارشدی فرماندار دهگلان خواستار توجه بیشتر مدیران بر بهداشت فردی خصوصا درمدارس ابتدایی شد و بر نظافت و محیط شاداب مدارس تاکید کرد.


فرماندار دهگلان از مدیر آموزش و پروش شهرستان خواست که از ظرفیت فرهنگیان زن نیز در پستهای مدیرتی استفاده شود و نگاه مرد سالاری باید در این حوزه کم شود زمانی هم که مدیر انتخاب می شود باید بر او اعتماد داشت  و فضای کار و فعالیت برایش فراهم شود.

 

وی در ادامه گفت: مدیر آن نیست که با وجود داشتن همه امکانات قادر به کار باشد بلکه  توانایی مدیر زمانی محرز می شود که منابع محدود باشد آن وقت می توان گفت، که این مدیر قادر به فعالیت و کار است.


 فرماندار دهگلان با تاکید بر حل مشکلات مدارس شهرستان در اسرع وقت گفت: متاسفانه امروز در آموزش و پرورش دهگلان در بسیاری از ساختارها جایگاه عوض شده و در بعضی پستها تخصصی عمل نمی شود که نیاز به تغییرات است.


 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در مراسم نمادین هفته سلامت که امروز پیش از ظهر برگزار شد، اظهار کرد: ترکیب سلامت با ورزش یک فرهنگ مکمل است و در ابتدا باید ورزش و تندرستی را داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران ادامه داد: در مدارس از مراسم آغازین صبحگاه تا مراسم‌ها دانش آموزان را باید به سمت ورزش سوق دهیم تا سلامت در جامعه ارتقا پیدا کند، همچنین دانش‌آموزان باید تغذیه سالم داشته باشند.

وی افزود: در آموزش و پرورش یک سند بالادستی از جمله سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وجود دارد که ۶ ساحت دارد و یکی از این ساحت‌ها تربیت زیستی بدنی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • بابای مدرسه: فقط توانایی خرید گردن مرغ برای فرزندان را دارم!
  • توجه ویژه به ساحت تربیت زیست بدنی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • مدارس تخریبی شهرستان دشتی باید نوسازی شود