Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@16:25:59 GMT

118 هزار تخلف سرعت در جاده های همدان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۸۷۱۶

118 هزار تخلف سرعت در جاده های همدان ثبت شد

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: 118 هزار تخلف سرعت غیرمجاز توسط دوربین های ثبت تخلف، 10 ماهه امسال در محورهای ارتباطی این استان ثبت شده است.

سرهنگ رضا عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: جریمه پیش بینی شده تا 30 کیلومتر بیشتر از استاندارد تعیین شده 600 هزار ریال و بیش از 30 کیلومتر در ساعت 2 میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مثال زد: چنانچه برای محوری سرعت 70 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده باشد راننده ای با 100 کیلومتر در ساعت تردد کند 600 هزار ریال و راننده دیگری با 101 کیلومتر در ساعت تردد کند 2 میلیون ریال جریمه می شود.
رییس پلیس راه استان همدان گفت: 52 دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده های این استان وجود دارد که شماری از آنها به عللی دچار قطعی و نقص هستند.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: 14 پایه برای نصب دوربین های جدید کنترل سرعت در جاده های این استان قرار گرفته است با این وجود شمار زیادی از محورها بدون دوربین هستند.
وی توضیح داد: پوشش کامل تمامی محورهای اصلی و فرعی به ویژه شهرهای تویسرکان، کبودراهنگ و جاده منتهی به غارعلیصدر برای کاستن سوانح جاده ای ضروری است.
رییس پلیس راه همدان با بیان اینکه شمار دوربین های همدان باید به 126 عدد برسد بیان کرد: دوربین ها نصب شده در ابتدا و انتهای محورها علاوه بر ثبت لحظه ای سرعت خودروها را به صورت متوسط نیز ثبت می کنند و 23 هزار مورد از ثبت تخلف ها توسط دوربین های موجود مربوط به سرعت متوسط است.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: پس از بروز تخلف سرعت، این تخلف به همراه محل وقوع آن در حدود پنج تا 6 ساعت پس از وقوع تخلف برای مالک خودرو پیامک می شود.
وی سرعت را مادر تمامی سوانح رانندگی دانست و توضیح داد: رعایت سرعت مطمئنه موجب کاهش سطح سوانح به جرحی و خسارتی و جلوگیری از مرگ افراد در سوانح جاده ای می شود.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی پلیس راه دوربین ثبت تخلف سرعت غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت

 حسن فاضلیان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی اظهار کرد: گردنه مله شبانان که در محور خرم آباد_کوهدشت واقع شده است از جمله مسیر‌های پرتردد در استان می‌باشد که طی سال گذشته با همکاری با ادارات ستادی و شهرستان اقدامات خوبی در راستای ایمن سازی این گردنه انجام شد.

وی ادامه داد: نصب نیوجرسی به طول ۲ کیلومتر، شیار لرزاننده طولی و عرضی به طول ۲ کیلومتر، نصب تابلو و علائم جاده‌ای به تعداد ۱۰۰ عدد و تعریض جاده به طول ۵۰۰ متر از جمله اقدامات انجام شده در این گردنه است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چگنی بیان کرد: روکش آسفالت ۱ کیلومتر، نصب چشم گربه‌ای به تعداد ۶۱۰ عددو خط کشی به طول ۲ کیلومتر از جمله اقدامات انجام شده در راستای ایمن سازی این گردنه می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دوربین insta360 X4 چه مشخصاتی دارد؟
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • آیا واقعاً می‌توانیم مانند فیلم‌ها روی قطار در حال حرکت بدویم؟
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام