Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات بودجه ۹۸ نمایندگان بند (ج) تبصره ۶ را تصویب کردند.

ج- دستگاههای اجرائی موظفند معافیت‌ها و تخفیفات مالیاتی و گمرکی قانونی را به صورت جمعی- خرجی در حسابهای مربوط به خود ثبت کنند. دستورالعمل اجرائی این بند توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور پس از تصویب این قانون تهیه و ابلاغ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گمرک جمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی هر شش‌ماه یک‌بار گزارش این معافیت‌ها و تخفیفات را به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌کند. عملکرد معافیت‌ها و تخفیفات گمرکی به عنوان مالیات بر واردات وصولی گمرک جمهوری اسلامی ایران محسوب خواهد شد جدول معافیت مالیاتی به بودجه سنواتی اضافه شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امور اقتصادی و دارایی بودجه جمهوری اسلامی سازمان برنامه و بودجه گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی فیروزآبادی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در مورد فرآیند جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی توضیحاتی ارائه داد.

دهقانی در این مورد گفت: دولت برای نخبگانی که علاقمند به کار در دستگاه‌های اجرایی هستند زمینه و زیرساخت لازم را فراهم کرده است. به همین منظور سال گذشته فراخوان‌ها اعلام و ثبت‌نام‌ها انجام شده و ردیف استخدامی اختصاص پیدا کرده است و منتظریم سازمان اداری استخدامی ۲۵ امتیازی را که برای دوره آماده‌سازی شرکت کنندگان مشخص کرده را اعلام کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: برای اینکه افرادی که از شهر‌های مختلف می‌آیند از جمله خانم‌ها مجبور نباشند برای آموزش‌های دوره استخدامی یکی دو ماه در تهران مستقر باشند، به سازمان اداری استخدامی پیشنهاد دادیم که مرحله ۲۵ امتیازی به صورت مصاحبه انجام شود، یعنی افراد اول انتخاب و پذیرش شوند بعد افراد پذیرفته شده برای آموزش اعزام شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جوسازی علیه ساماندهی معافیت‌ها / پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • جوسازی علیه ساماندهی معافیتها/ پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • حوزه نشر و مطبوعات از مالیات معاف هستند
  • کم اطلاعی ناشران و ممیزان مهمترین دلایل عدم معافیت مالیاتی است
  • معافیت‌های مالیاتی باید هدفمند شود
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • فرار مالیاتی با پوزهای نمایشی
  • فرار مالیاتی پزشکان با پوزهای نمایشی