Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@14:28:33 GMT

توضیحات وزیر کشاورزی درباره گوشت‌های وارداتی

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۸۷۳۴

توضیحات وزیر کشاورزی درباره گوشت‌های وارداتی

محمود حجتی، گفت: در صورتی که کشتارگاه گواهی بهداشتی و داپزشکی لازم را نداشته باشد دام‌های کشتار شده در آنجا قابل قبول نیست و محصول آنها مجوز واردات دریافت نمی‌کند، تمامی موارد کنترل و نظارت می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین و به نقل از خانه ملت، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص کیفیت گوشت‌های وارداتی و وجود نظارت در محل کشتار و همچنین انتشار تصاویری از کیفیت پایین برخی از این محصولات، گفت: انواع و اقسام نظارت‌ها و بازرسی‌ها در زمینه کیفیت گوشت‌های وارداتی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه سازمان دامپزشکی نظارت کامل و دقیقی در زمینه گوشت‌های قرمز وارداتی دارد، تصریح کرد: در زمینه گوشت مرغ، وارداتی صورت نمی‌گیرد به همین دلیل نیازی به وجود ناظر در خارج از کشور در زمینه واردات گوشت مرغ نیست.

حجتی، ادامه داد: نظارت کافی صورت می‌گیرد تا دام کشتار شده جهت واردات پیر نباشد زیرا دام‌های وارداتی باید زیر ۱۸ ماه سن داشته باشند.

وی در پایان در خصوص اینکه در کشتارگاه‌های خارج از کشور که از آنها نیاز بازار داخلی را تامین می‌کنیم ناظرانی حضور دارند یا خیر، گفت: در صورتی که کشتارگاه گواهی بهداشتی و دامپزشکی لازم را نداشته باشد دام‌های کشتار شده در آنجا قابل قبول نیست و محصول آنها مجوز واردات دریافت نمی‌کند. تمامی موارد کنترل و نظارت می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گوشت های وارداتی محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی وزیر کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰ کیلوگرم گوشت بی کیفیت در کرج

کیوانفر گفت: این مقدار گوشت در اجرای طرح پایش قصابی ها و واحدهای عرضه مرغ کرج عصر دیروز چهارشنبه توسط گشت های نظارتی کشف و جمع آوری شد.

او افزود: روزانه گشت های مشترک تعزیرات حکومتی ، دامپزشکی ، اتاق اصناف و صمت در ۲ نوبت صبح و عصر فعالیت بازار را رصد کرده و با تخلفات برخورد جدی می کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: طی روزهای گذشته مقادیر زیادی انواع زولبیا و بامیه و مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در این استان کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • واردات کالای بی کیفیت به صفر رسیده است
  • کشف ۷۰ کیلوگرم گوشت بی کیفیت در کرج
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • برخورد دامپزشکی شوشتر با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • برخورد با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام در شوشتر