Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون جود، کوراش و جوجیتسو قرار است از جمعه هفته جاری رقابتهای لیگ برتر کوراش را راه اندازی کند. رقابتهایی که با حضور چهار تیم و در دو هفته رفت و برگشت برگزار خواهد شد. 

نکته مهم در مورد این مسابقات اینکه برگزار کننده این رقابتها مسئولان مسابقات و داوری انجمن کوراش در جریان برگزاری این مسابقات مشخص نیستند و ابلاغی برای آنها جهت انجام امور و حضور در روز برگزاری صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدرضا جعفر رئیس رویدادها و مسابقات، علی اکبرخضرایی رئیس کمیته داوران و ایرج اکبرلو رئیس کمیته مسابقات که از ارکان اصلی برگزاری این مسابقات هستند در جریان این رقابتها نیستند و معلوم نیست چه کسی برگزاری مسابقات را برعهده خواهد داشت. 

کوروش خسرویار دبیر انجمن کوراش در این مورد به خبرنگار مهر گفت: فدراسیون مدتی قبل با ارسال نامه ای به بخش های مختلف خواستار فعالیت مستقل جودو، کوراش و جوجیتسو شد. این نامه به آم معناست که عوامل کوراش یا جودو باید در همان رشته فعالیت کنند و این موضوع داور، ورزشکار و ... را شامل می شود. البته به دلیل شرایط معیشتی ورزشکاران فقط لیگ را مستثنی کرده است. 

وی ادامه داد: از سوی دیگر وحید پوراسفندیار به عنوان رئیس سازمان لیگ کوراش انتخاب شده و کارها را پیگیری می کند. ضمن اینکه داورانی که برای برگزاری این مسابقات انتخاب کرده بودیم، باید تعهد ادامه کار فقط در کوراش را ارائه می دادند که برخی از آنها این موضوع را قبول کردند و ما مسابقات را فقط با همان تعداد داوری که تعهد دادند برگزار خواهیم کرد. 

خسرویار در پایان گفت: مسابقات لیگ کوراش جمعه هفته جاری با حضور چهار تیم شهرداری درگز، بیمه کوثر، عقاب و مجتمع صنعتی اسفراین آغاز می شود که در هفته اول بازیهای دور رفت و در هفته دوم بازیهای دور برگشت برگزار خواهد شد. 

کد خبر 4547433

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون جودو کوراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با استقبال فرهنگیان شهرستان پلدشت در محل کانون شهید علیپور برگزار شد.

 معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان (مرحله شهرستانی) با شرکت فرهنگیان علاقمند در چهار رشته قرائت قرآن، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و تفسیر قرآن برگزار شد.

کاظم زاده خاطر نشان کرد : در اسفندماه سال گذشته نیز چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با شرکت ۳۳۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شده بود که به لحاظ تعداد نفرات ثبت نام کننده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در رتبه اول استان قرار گرفت.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت :نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • تشریح اقدامات حفاظتی سازمان سنجش برای برگزاری کنکور
  • کنکوری‌ها مطمئن باشند امنیت آزمون به طور کامل برقرار می‌شود
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ ضرورت تکریم خانواده‌های داوطلبان
  • اعلام اقدامات حفاظتی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • رئیس سازمان سنجش: عده‌ای اجیر می‌شوند در جلسه کنکور غایب باشند
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم
  • شناسایی عوامل درگیری در مسابقات کشتی نونهالان مازندران