Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@14:50:12 GMT

کشف ۳ تن مواد افیونی در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۱۴۰

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف ۳ تن مواد افیونی و دستگیری ۴ سوداگر مرگ ، طی دو عملیات جداگانه خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سردار محسن خانچرلی اظهارکرد: ماموران مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران از طریق گزارش‌های منابع اطلاعاتی با خبر شدند سوداگران مرگ قصد دارند با جاسازی مواد افیونی در داخل بونکر یک دستگاه تریلر، آن را به غرب استان تهران انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه ماموران با کنترل و پایش محورهای مواصلاتی، خودروی مورد نظر را در محور «رباط کریم – شهریار» شناسایی و متوقف کردند، اظهارکرد: در بازرسی از این خودرو یک تن و ۳۱ کیلوگرم تریاک که در داخل تانکر جاسازی شده بود، کشف و دونفر در این رابطه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی دیگر به باغی در شهرستان شهریار که سوداگران مرگ در آنجا مخفی شده بودند اعزام شدند و به بازرسی از آن پرداختند.
خانچرلی با اشاره به دستگیری دو سوداگر مرگ در این عملیات اظهارکرد: در بازرسی از باغ مورد نظر، ۲۳۶ بسته تریاک به وزن ۲ تن کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس وی با اشاره به توقیف چهار دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگین از متهمان گفت: در این عملیات های پلیس چهار قاچاقچی موادمخدر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مواد افیونی استان تهران سوداگر مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران

همشهری آنلاین - حوادث: مجتبی ٣٣ ساله است و به سختی به سئوالاتمان جواب می‌دهد. مدام طفره می رود و نمی‌خواهد حقایق را بیان کند اما لابه لای صحبت هایش، جزئیات جرمی که مرتکب شده را فاش می‌کند.

به چه جرمی دستگیر شده‌ای؟

من بیگناهم.

پس چرا اینجایی؟

چون یک از خدا بی خبر مواد مخدر در تریلی من جاسازی کرد تا دستگیر شوم.

چه کسی این کار را انجام داده است؟

من دشمن زیاد دارم. چون خیلی ها به زندگی من حسادت می کنند!

چرا؟

چون به نظرشان خیلی موفق هستم. من از بچگی کار کردم و توانستم یک تریلی بخرم و با آن ترانزیت کنم. در حالی که قبلا ضایعات جمع کن بودم!

با جمع کردن ضایعات توانستی یک شبه پولدار شوی و تریلی بخری؟

فکر می کنید دروغ می گویم و قاچاقچی‌ام!

اما در تریلی تو بزرگ‌ترین محموله شیشه که بیش از یک تن است کشف شده است؟

گفتم که دشمنانم برایم پاپوش درست کرده اند.

چطور لو رفتی؟

من اهل یکی از کشورهای همسایه ایران هستم. رفتم کشور خودم و سنگ معدن بار زدم تا در تهران تحویل نفر دیگر بدهم. احتمالا فروشنده میان سنگ ها، مواد مخدر جاسازی کرده است. فکر می کنم شیشه جاسازی کرده بود البته ممکن است اشتباه کنم! چون من از وجود مواد خبر نداشتم.

اما پرونده ات نشان می دهد که سوابق زیادی در حمل، نگهداری و قاچاق مواد مخدر داری؟

همه پاپوش است!

کجا دستگیر شدی؟

نزدیک تهران. ماموران تریلی ام را بازرسی کردند و مواد که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد و به این ترتیب دستگیر شدم و اینجا هستم.

برای انتقال این محموله چقدر دستمزد گرفتی؟

قرار بود به دلار حساب کنند. حدود ۲۰ هزار دلار.

چرا برای محموله سنگ آهن باید اینقدر پرداخت کنند؟

نمی دانم بروید از خودشان بپرسید.

با این پول قرار بود چه کار کنی؟

می خواستم یکی از بستگانم را از مرگ نجات بدهم. او سالها قبل در کشور خودم مرتکب قتل شد. خانواده مقتول پول زیادی می خواهند، اگر این پول را تهیه کنم او از چوبه دار نجات پیدا می کند اما حالا که دستگیر شده ام نمی‌دانم چه می شود.

کد خبر 845035 برچسب‌ها فراجا اعتیاد - مواد مخدر حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • تعطیلی ۲۵۹ مرکز متخلف در طرح سلامت نوروزی
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟