Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@21:34:24 GMT

دردسرهای همگروه شدن پرسپولیس با پاختاکور

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۱۸۵

شب گذشته و در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان موفق شد با نتیجه دو بر یک النصر دوبی را شکست بدهد تا به مرحله گروهی لیگ قهرماانان آسیا صعود کرده و همگروه پرسپولیس شود.

این در شرایطی بود که برانکو هم از نزدیک تماشاگر این بازی بود. نکته جالب در این خصوص این است که برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس از اینکه با نماینده ازبکستان همگروه شدند ناراحت هستند و ترجیح می‌دادند که پرسپولیس با النصر دوبی همگروه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفت و آمد دشوار به ازبکستان، نبود پرواز روزانه به این کشور، بالا رفتن قیمت پرواز‌های چارتر و هواپیما، سخت بودن انجام هماهنگی‌ها در کشور ازبکستان و ... دلایلی است که باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها از همگروهی با پاختاکور شده است.

به گزارش میزان تیم فوتبال پرسپولیس در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاهلی عربستان، السد قطرو پاختاکور ازبکستان همگروه است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال بازی باشگاه پرسپولیس پرسپولیس فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک امروز جمعه در توکیو ژاپن در حال پیگیری است.    تیم قایق رانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور دارد.   علی آقامیرزایی در فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، قزاقستان، کره، عراق، ازبکستان، قرقزستان، سنگاپور و تایلند با زمان ۳۹.۰۵۳ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به مدال برنز ۲۰۰ متر کایاک دست یافت. در این رقابت نمایندگان کره و ازبکستان اول و دوم شدند.   عادل مجللی و کیا اسکندانی در فینال کانوی ۵۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از فیلیپین، ژاپن، تایلند، ازبکستان، قزاقستان، هند، چین‌تایپه و کره با زمان ۱:۴۹.۰۷۶ دقیقه به عنوان قایق پنجم از خط عبور کردند. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، ژاپن و ازبکستان اول تا سوم شدند.   گفتنی است شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات، امروز باد شدید است.   در ادامه رقابت‌ها ملی پوشان کشورمان به مصاف رقیبان خود می‌روند.

دیگر خبرها

  • کدام کشور‌ها در کشتی آزاد آسیا سهمیه المپیک گرفتند؟
  • پیروزی ازبکستان مقابل عراق در فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا