Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

دیروز سامانه مربوط به حقوق مدیران ارشد و کارکنان شهردارن با حضور حناچی شهردار تهران و چند تن از اعضای شورای شهر تهران رونمایی شد تا اطلاعات مربوط به حقوق پرسنل شهرداری تهران بر روی این سامانه قرار گرفته و در دسترس عموم باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران در قسمت مربوط به حقوق شهرداران مناطق شهرداری تهران امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷ با مبلغ ۶۸,۵۳۳,۱۴۱ ریال بیشترین حقوق پایه را از میان شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران دریافت می‌کند که این مبلغ بدون محاسبه ارقام مربوط به حق اوقات فراغت، حق تحصیل فرزندان، حق مسافرت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..است.

جدول زیر به ترتیب بیشترین و کمترین حقوق پایه شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهردای تهران را نشان می‌دهد.

بر اساس جدول فوق این ارقام، مبلغ مندرج در حکم شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران است و نسبت به اعلام مبلغ دریافتی آن‌ها هیچ شفافیتی صورت نگرفته است.

چند سال پیش هم که آمار حقوق‌های نجومی با ارقامی ۸۰ میلیونی منتشر شد، مبلغ مندرج در حکم حقوقی آن افراد مبالغی زیر ۱۰ میلیون تومان بود، اما وقتی که موارد همچون حق تحصیل فرزندان، حق مسافرت، حق اوقات فراغت فرزندان و قص علی هذا منتشر شد، این ارقام سر از ۸۰ میلیون تومان درآورد.

چنانچه مدیریت شهری جدید بر شعار خود مبنی بر انتشار حقوق مدیران راسخ است، بهتر است در این شرایط که بستر انتشار آن فراهم شده، حقوق کارکنان شهرداری و به ویژه مدیران آن را طبق آنچه دریافت می‌کنند، به مردم اعلام شود، نه آنچه که پایه حقوقی است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهرداری تهران مناطق تهران حقوق صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود

شهردار یزد گفت: ایجاد اتحادیه شهرداران بر روند فعالیت ۱۴۰۰ شهرداری تاثیرگذار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی، امروز_ سی‌ام فروردین_ در حاشیه یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها که در مشهد مقدس در حال برگزاری است اظهار کرد: در مجمع کلانشهرها به بررسی مسائل کلان مربوط به مدیریت شهری در سراسر کشور پرداخت می‌شود.

وی افزود: در اجلاسیه‌ای که در مشهد برگزار شد موضوعاتی مورد بررسی قرار گرفت که برخی از آن‌ها می‌تواند بر ۱۴۰۰ شهرداری سراسر کشور تأثیر مستقیم بگذارد.

شهردار یزد ادامه داد: ایجاد اتحادیه شهرداری‌ها موضوعی است که در برنامه هفتم توسعه به آن اشاره مستقیم شده از این جهت شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها امروز به بررسی ابعاد مختلف ایجاد این اتحادیه پرداختند.

محی‌الدینی افزود: افزایش هماهنگی بین کلانشهرها و مراکز استان‌ها در جریان برگزاری دهه کرامت دیگر دستور کار این جلسه بود.

کد خبر 745893

دیگر خبرها

  • اتحادیه شهرداران در کشور تشکیل می‌شود
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • بیشترین شعاع انفجار متعلق به کدام بمب است؟! شعاع انفجار انواع بمب‌های معروف دنیا را ببینید + ویدئو
  • مبلغ اجاره خانه در کدام محله های تهران کمتر است؟
  • بیشترین میزان بارش‌ها در کدام نقاط استان کرمان بوده است؟
  • افزایش ۵ برابری مبلغ جریمه‌های رانندگی برای کدام تخلفات است؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد | این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • کدام کشورها بیشترین میزان جرایم سایبری در جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)