Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@06:41:29 GMT

عکس جدیدی که «بهاره کیان افشار» منتشر کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۳۵۷

به گزارش افکارنیوز ، عکس جدیدی که «بهاره کیان افشار» در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده است را می بینید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازیگر سینما و تلویزیون بهاره کیان افشار عکس بازیگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کشت محصولات بهاره در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان در گفتگو با خبرنگار صدا وسیمای استان گفت: کشت محصولات زراعی بهاره در  خراسان جنوبی در سطح ۳۳ هزار و  ۲۹۰ هکتار انجام می شود. 

رزقی افزود:  پیش بینی می شود امسال  بیش از ۷۷۸ هزار و ۶۳۸ تن محصول تولید شود.

وی گفت: کشت این محصولات از اسفند در شهرستان‌های با اقلیم گرم شروع شده  و تا مرداد در سایر شهرستان‌ها با اقلیم معتدل و سرد ادامه دارد.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی  افزود: محصولات صنعتی چغندرقند، پنبه و دانه‌های روغنی، محصولات علوفه‌ای ذرت، سورگوم علوفه‌ای ودانه‌ای، چغندرعلوفه ای، ارزن باتوجه به نیاز شدید واحد‌های دامداری ودامپروری سنتی وصنعتی استان وکشت محصولات سبزی متنوع برگی از جمله محصولات بهاره است. 

رزقی افزود: برای حمایت از زراعین و تولیدکنندگان و افزایش عملکرد در واحد سطح برنامه ریزی لازم برای تامین کود‌های شیمیایی یارانه دار مورد نیاز، تامین وتدارک بذور اصلاح شده، تامین اعتبارات لازم برای  اجرای مزارع الگویی، معرفی ارقام پربازده، عملیات به زراعی وبه نژادی، تامین یارانه بخشی از برنامه‌های الگویی وآزمایشی وتحقیقی وترویجی وتوسعه روش‌های نوین آبیاری واجرای طرح‌های کشاورزی حفاظتی، ارتقای سطح دانش بهره برداران از طریق انجام فعالیت‌های آموزشی و ترویجی اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی گفت: همچنین برنامه ریزی توسعه وکشت محصولات جدید کم آب بروسازگار با شرایط شوری ومحدودیت‌های موجود از قبیل کینوا، روناس وارقام معرفی شده جدید سایر محصولات از جمله اقدامات سازمان جهادکشاورزی استان در برنامه کشت محصولات بهاره استان است.

دیگر خبرها

  • کشت محصولات بهاره در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز کشت محصولات بهاره در خراسان جنوبی
  • نمایش «شاماران» به سعدی افشار تقدیم شد
  • آغاز بارش های رگباری بهاره از فردا
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • بارش‌های رگباری بهاره کردستان را فرا می‌گیرد
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • عملیات وعده صادق کیان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرد