Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-20@00:21:03 GMT

پرسودترین استارتاپ‌های سال ۲۰۱۸ کدامند؟

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۳۸۴

پرسودترین استارتاپ‌های سال ۲۰۱۸ کدامند؟

رویداد۲۴ در سال‌های اخیر هزاران استارت آپ در زمینه‌های مختلف ایجاد شده اند که بعضی از آن‌ها از بین رفته و برخی چندین سال دوام آورده اند.
پرسودترین استارت آپ سال ۲۰۱۸ بر اساس رده بندی لینکدین، شرکت لایفت Lyft با در آمد ۱.۵ میلیارد دلار بوده که پیش بینی میشود ظرف ۱۲ سال آینده این رقم را به هشت برابر ارتقا دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لایفت یک شرکت حمل و نقل است که در سان فرانسیسکو، کالیفرنیا مستقر است. لایفت در ژوئن ۲۰۱۲ راه اندازی شده است و در حدود ۳۰۰ شهر در ایالات متحده از جمله نیویورک، سانفرانسیسکو و لس آنجلس فعالیت می‌کند و روزانه بیش از یک میلیون مسافر را جابجا می‌کند.
دومین استارت آپ پر سود سال ۲۰۱۸، شرکت هالو تاپ کریمری است که یک کمپانی بستنی در ایالت کالیفرنیای آمریکاست که بستنی هایش را در استرالیا، مکزیک، کانادا، ایرلند، نیوزیلند، هلند، آمریکا و انگلیس به فروش می‌رساند.
این برند بستنی در سال ۲۰۱۱ توسط یک دادستان اسبق تاسیس شد. جاستین وولورتون در ابتدا این بستنی را برای رعایت رژیم خود در آشپزخانه منزلش تهیه می‌کرد و بعد با همکاری یکی از دادستان‌های اسبق دیگر کارخانه‌ای را با ۵۰ کارمند به راه انداخت.
ویژگی مهم بستنی‌های هالو تاپ، کم کالری بودن و پروتئین و فیبر بالای بستنی است. این بستنی‌ها از ترکیبی مشابه سایر بستنی‌ها ساخته می‌شود، اما در آن میزان شکر کمتری مصرف می‌شود. این کمپانی از شیرین کننده‌های طبیعی برای بستنی‌های خود استفاده می‌کند.
سومین استارت آپ موفق در فهرست لینکدین، کمپانی کوین بیس Coinbase است. این کمپانی یک شرکت ارز الکترونیکی در کالیفرنیا است که کار دلالی بیت کوین، بیت کوین نقدی، اتریوم، اتریوم کلاسیک و لیتکوین با ارز ۳۲ کشور را انجام می‌دهد.
کمپانی چهارم از نظر لینکدین به عنوان پرسودترین و موفق‌ترین استارت آپ سال ۲۰۱۸ شرکت نودل دات‌ای آی Noodle.ai است. این شرکت وظیفه انجام عملیات‌های ریاضی برای شرکت‌ها و کسب و کار‌ها را برعهده دارد. این شرکت مدل‌های ریاضیاتی ترسیم می‌کند که با کمک طبقه بندی داده‌ها شرکت‌ها را قادر می‌سازد برای برنامه‌های خود از بین میلیارد‌ها احتمال، بهترین طرح را عملیاتی کنند.
کمپانی برد Bird پنجمین کمپانی موفق سال ۲۰۱۸ بوده است. این شرکت یک شرکت ارائه دهنده اسکوتر‌های الکترونیکی است که در سال ۲۰۱۷ در کالیفرنیا آغاز به کار کرده است. این شرکت در ۱۰۰ شهر شمال آمریکا، اروپا و آسیا، ده میلیون نفر را در سال اول کار خود تحت پوشش قرار داده است.
شرکت رابین هود نیز به عنوان یکی از کمپانی‌های موفق در فهرست سال ۲۰۱۸ حضور دارد. این کمپانی یک کمپانی خدمات مالی در کالیفرنیاست. رابین هود یک اپلیکیشن موبایل ارائه داده که به افراد اجازه می‌دهد از طریق آن در کمپانی‌ها و کسب و کار‌هایی که در بورس آمریکا فعالند بدون پرداخت کمیسیون، سرمایه گذاری کنند.
ارزش این اپلیکیشن در سال ۲۰۱۷، ۱.۳ میلیارد دلار برآورد شده بود. وال استریت ژورنال ارزش این کمپانی را در سال ۲۰۱۸، ۵.۶ میلیارد دلار اعلام کرد.
کمپانی گلوسیر که در سال ۲۰۱۴ آغاز به کار کرده یک کمپانی عظیم لوازم آرایشی است که در بین ۱۰ استارت آپ پر سود لینکدین قرار گفته است. این برند آرایشی در آمازون به فروش نمی‌رسد با این وجود سود کلانی در سال ۲۰۱۸ به دست آورده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 شبکه اجتماعی لینکدین لینکدین استارتاپ استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم

این بازی که با نتیجه 1-1 به پایان رسید، آخرین دیدار رونالدو در لالیگا بود که توانست در ورزشگاه خانگی برای رئال مادرید گلزنی کند.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • (عکس) صف طولانی بستنی قیفی صلواتی در حاشیه سفر رئیسی به سمنان
  • تاریخی‌ترین شهرهای جهان کدامند؟
  • کلینت ایستوود آخرین فیلم عمرش را ساخت
  • نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟
  • تهدید اسرائیل برای پاسخ به ایران؛ سناریو‌های احتمالی کدامند؟
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف