Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسروزاده مدیر روابط عمومی اداره کل کمیته امداد استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: مردم خیر استان سال گذشته بیش از ۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به همنوعان نیازمند خود در جشن نیکوکاری کمک کردند.که پیش بینی میشود امسال حداقل ۶۰ درصد افزایش داشته باشد.


وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری سال ۹۷ در روزهای۱۶،۱۵و۱۷ اسفندماه برگزار خواهد شد ،افزود:این جشن چهارشنبه۱۵اسفند ماه در مدارس سراسر استان با همکاری۶۱۶ پایگاه،پنجشنبه ۱۶اسفند ماه در ۳۱پایگاه الکترونیکی و ۴۶ پایگاه فیزیکی ثابت و سیار در سطح استان ایلام و جمعه ۱۷ اسفند ماه در میعادگاه های نماز جمعه با همکاری ۱۶ پایگاه درسطح استان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسروزاده گفت:از آنجا که همیشه مدارس نقش موثری را در زمینه جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری ایفا کرده اند به همین منظور امسال نیز بیش از ۸۰ هزار پاکت مخصوص کمک های جشن نیکوکاری بین دانش آموزان مدارس استان توزیع خواهد شد.


گفتنی است:حدود۲۹هزار خانوار در سطح استان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

 

انتهای پیام/ه

 

کمک به نیازمندان تحت پوشش در ایلام

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کاهش ۴۰ درصدی وقوع سرقت در نیمه اول تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

سرهنگ «قدرت حیدری‌زاد» در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال با بلوک بندی شهرستان مرکز استان و با بهره گیری از توان عملیاتی پلیس های آگاهی، اطلاعات، پیشگیری، یگان ویژه و ظرفیت نیروهای ستاد انتظامی استان توانستیم در زمینه وقوع سرقت ها ۴۰ درصد کاهش داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امسال و بر اساس تحلیل جرائم و فراوانی وقوع سرقت ها، گشت های پلیس پیش بینی و در اجرای پیشگیری از سرقت توانستیم موفق عمل کنیم.
این مقام انتظامی مشارکت مردم و همزمانی طرح های پلیس با ماه مبارک رمضان را عاملی برای کاهش وقوع جرایم دانست و تصریح کرد: علاوه بر کاهش سرقت ها در زمینه دستگیری سارقان نیز ۲۸ درصد رشد داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در پایان با بیان اینکه سرقت های داخل خودرو و اماکن خصوصی دارای بیشترین فراوانی سرقت در این ایام بوده است گفت: از شهروندان می خواهیم ضمن رعایت خودمراقبتی از پارک کردن خودروها در مناطق پرت و خلوت خودداری و خودرو و اماکن خود را به ملزومات پیشگیرانه اعم از دوربین و دزدگیر مجهز کنند تا شاهد سوءاستفاده سارقان نباشیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۱ پایگاه مطالعاتی نوروز برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان در مدارس گلستان
  • احداث ۲۰۰۰ کلاس درس در اردبیل پیش بینی شده است
  • کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است
  • نوروز گذرانی گروه های جهادی درسطح مدارس گلستان
  • چادرنشینان نوروزی مستقر در طبیعت ایلام سازه‌های خود را محکم کنند
  • مساجد و حسینیه‌ها پایگاه اصلی شروع راهپیمایی امسال روز قدس در یزد
  • دو میلیون تردد در مسیرهای استان ایلام ثبت شده است
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • پر شدگی ۹۹ درصدی ظرفیت آب سد ایلام
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام