Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@00:27:46 GMT

روستاها سهمی در تولید داخلی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۵۴۰

روستاها سهمی در تولید داخلی داشته باشند

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: باید به اهالی روستاها توجه شود تا سهمی در تولید داخلی داشته باشند و با احساس رضایت در آنجا زندگی کنند.

به گزارش ایسنا ، سردار علی مویدی در بازدید از روستای صاحب الزمان (عج) در جمع مردم با بیان اینکه این روستا بیشترین شهید، رزمنده و ایثارگر به نسبت جمعیت در کشور را داراست، افزود: سهم و نقش این روستا در انقلاب اسلامی ١۵ سال قبل از انقلاب بوده که خاستگاه علما و سرداران شهید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: این مردم همچنان از انقلاب، نظام و ولایت با اقتدار دفاع می‌کنند و نسبت به انقلاب و ارزش‌های آن پای‌بند هستند و بحث معیشت، زیرساخت‌ها و احتیاجات آنان به‌عنوان از ضروریات باید تامین شود.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: این منطقه و استان نه تنها برای نظام هزینه‌ای نداشتند بلکه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب جان‌نثاری کردند.

وی گفت: شعور و درک سیاسی و اجتماعی این روستا در خیلی از شهرها زبانزد بوده و این مناطق نیازمند ارائه خدماتی هستند که در خور شانشان باشد.

مویدی تصریح کرد: یک‌سال پیش بحث راه اندازی پاسگاه در این روستا مطرح شد که با تلاش سورای تامین راه‌اندازی و با این مهم مردم احساس امنیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: باید توجه به اهالی روستاها شود تا سهمی در تولید داخلی داشته باشند و با احساس رضایت در آنجا زندگی کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر پنج شنبه در بازدید از پروژه‌های روستاهای بخش چغادک و بررسی مشکلات روستاهای شهرستان بوشهر گفت: آسفالت معابر، بازدید از مدارس، پیگیری روشنایی معابر و خطوط ارتباطی و آنتن دهی موبایل و بازسازی و مرمت لوله‌های آب روستاها از جمله برنامه‌های این بازدید بود.

فرماندار بوشهر افزود: اصلاح شبکه آب در برخی از روستاها و درخواست واگذاری مسکن روستایی همچنین بازنگری و ایجاد طرح هادی از دیگر خواسته‌های مردم منطقه بود.

فرماندار بوشهر با اشاره به امید افزایی دولت در روستاها، بازدید از روستاها را موجب تقویت ارتباط و تعامل مردم با مسئولان دانست و افزود: حضور مسئولان در روستاها و شنیدن مشکلات مردم، راهکاری مهم در حل مشکلات است.

کد خبر 6082140

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی به روستاها در آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • تاسیس بنیاد مسکن بر مبنای محرومیت زدایی بوده است
  • ویتامینی که کمبود آن سبب احساس خستگی می‌شود
  • ناترازی شدید حوزه مسکن به دلیل یک دهه توقف در تولید
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند