Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@03:49:59 GMT

زبان شعر یکی از بهترین راههای مبارزه با ظلم است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۵۴۴

زبان شعر یکی از بهترین راههای مبارزه با ظلم است

به گزارش ایرنا، سردار حبیب الله میرزایی سه شنبه شب در آیین اختتامیه یازدهمین جسنواره شعر دفاع مقدس افزود: شعر یکی از راههای انتقال مفاهیم دفاع مقدس است و به عنوان یکی از مقوله های هنر شناخته می شود.
وی ادامه داد: شاعران به عنوان یکی از وارثان انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس در مبارزه با ظلم و ستم سهم مهمی در این حوزه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان بیان داشت: شاعران این رسالت را امروز بیش از پیش درک کرده و صدا و پیام شهدا را با زبان شعر به نسل های آینده منتقل می کنند.
میرزایی گفت: هرانسانی در هر پست و مقامی که باشد باید نقش خود را به دفاع مقدس و ارزش های آن به خوبی ایفا کند.
وی در پایان با اشاره به وجود 188 شهید گمنام دفاع مقدس در 67 نقطه استان هرمزگان، ابرازداشت: وجود این شهدا فرصت مناسبی برای نویسندگان و شاعران است که برکات وجودی شهیدان در آثار خود استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، آیین پایانی یازدهمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس هرمزگان با معرفی و تجلیل از ابراهیم آرمات، زینب احمدنیا و زهرا اسپید، سعیده سلماسی، معصومه زارع و عارف محمدی، فرزانه اکسیر، یاسمین عباسی، مهدی ناصریان و ایرج انصاری فرد همراه بود.
9887 /6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انصاری فرد دفاع مقدس زهرا شعر 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت‌ها به نفع ایران تمام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070474 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم