Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - فرماندار ساوجبلاغ از شناسایی20 واحد عرضه و توزیع غیر مجاز گاز «ال.پی .جی » در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز چهارشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ساوجبلاغ افزود: این واحدها بدون دریافت مجوز از ادارات مختلف در سطح منطقه فعالیت می کنند که با خطراتی برای مردم و خودروها همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: هر گونه فعالیت صنفی باید دارای مجوز و پروانه قانونی باشد و واحدهایی که اقدام به ارائه سوخت سیلندرهای گاز مایع می‌کنند نیز از این چارچوب قانونی خارج نیستند.
پالیزگیر اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت باید فهرستی از واحدهای صنفی غیرمجاز
تهیه و برای اعمال قانون در اختیار دادستانی ساوجبلاغ قرار دهد تا نسبت به پلمب و جمع آوری آنها اقدام شود.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به راه اندازی سامانه جامع ثبت کالا گفت: مالکان انبارها باید نشانی دقیق این مکان ها را در سامانه جامع انبار و مراکز نگهداری کالا ثبت کنند.
وی تاکید کرد: همه دستگاه های متولی اصناف و صنایع باید با حساسیت ویژه این موضوع را مورد تاکید قرار دهند.
پالیزگیر اظهار داشت: درشهرستان ساوجبلاغ حدود11 هزار واحد صنفی وجود دارد که حداقل 2 هزار صنف دارای انبار هستند.
9933/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرماندار ساوجبلاغ ساوجبلاغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز

سید فرهاد ناصری نیا  با اشاره به ممنوعیت اشتغال اتباع بیگانه در کشور و به تبع آن در لرستان، توضیح داد: برخی کارفرمایان به دلیل بیمه نکردن و کم بودن حقوق و دستمزد اتباع غیر مجاز که بیشتر از کشور افغانستان هستند از آنها در واحد‌های تولیدی خود استفاده می‌کنند اتفاقی که آسیب‌هایی هم به دنبال دارد.
وی با اشاره به بازرسی روزانه در راستای شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز شاغل در واحد‌های اقتصادی استان گفت: سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی استان انجام شده که منجر به شناسایی ۲۴۷ تبعه بیگانه غیر مجاز شد.
 مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: در راستای جلوگیری از اشتغال اتباع خارجی غیرمجاز در واحد‌های اقتصادی، بازرسان اداره کل با همکاری نیروی انتظامی در هشت ماهه امسال بیش ۱۲۹ گشت مشترک انجام دادند و در خصوص اخراج اتباع بیگانه غیر مجاز از کشور اقدام کردند.
ناصری نیا به ممنوعیت بکارگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در واحد‌های اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۴ کارفرما که اتباع بیگانه غیر مجاز را در واحد‌های خود بکارگیری کرده بودند شناسایی و ضمن ابلاغ برگ جریمه، به مراجع قضائی معرفی شدند.
به گفته وی سال گذشته با توجه به شناسایی اتباع بیگانه غیر مجاز و جریمه کارفرمایان متخلف حدود ۶ میلیارد تومان برگه جریمه به واحد‌های اقتصادی که اتباع بیگانه غیر مجاز بکار گرفته بودند ابلاغ شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان تاکید کرد: با توجه به وجود فرصت‌های شغلی و اشغال آن توسط افراد بیگانه غیر مجاز، شناسایی و اخراج این افراد از محیط‌های کاری، شناسایی و اخراج ۲۴۷ اتباع خارجی منجر به جایگزینی ۱۲۲ نفر از هموطنان متقاضی اشتغال در واحد‌های اقتصادی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • کشف توزیع غیر مجاز یک هزار تن گندم یارانه‌ای در خوی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در اصفهان
  • شناسایی ۲۰۱ واحد صنعتی آلاینده در استان البرز