Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:45:36 GMT

وسواس شدید فدراسیون تاج برای انتخاب جانشین کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۵۹۲

فدراسیون فوتبال در گیر و دار انتخاب سرمربی جدید است. حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی که با حواشی فوق العاده زیادی همراه شده بود، باعث شده فدراسیون فوتبال برنامه‌های ویژه‌ای برای سرمربی جدید داشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، کی‌روش در ۸سالی که روی نیمکت ایران نشست، هیچ‌گاه بله‌قربان‌گو نبود و برای رسیدن به اهدافش با خیلی‌ها جنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار به جایی رسید که بعضی‌ها اعتقاد داشتند در واقع او رئیس فدراسیون فوتبال است چراکه تمام تصمیمات را خودش می‌گیرد. در واقعیت این‌طور نبود، اما به هر حال این جوی بود که عده‌ای به راه انداختند. کارلوس یک‌جور‌هایی غیرقابل مهار به نظر می‌رسید. اگر می‌خواست حرف بزند کسی نمی‌توانست روی دهانش قفل بزند.

با اینکه فدراسیون فوتبال در دوره‌ای برایش شرط گذاشت که باید با هماهنگی مصاحبه کند، او این مسئله را رد کرد و تنها در دوره‌ای این موضوع را پذیرفت، اما با گذشت زمان همان کاری را کرد که خودش می‌خواست. با این تجربه حالا عده‌ای در ایران معتقدند باید برای انتخاب مربی جدید حواس‌مان به این مسائل باشد و به نوعی باید او را توجیه کرد. در واقع بحث تا آنجا شور شده که خیلی‌ها اظهارنظر می‌کنند و می‌گویند باید فلان کار کرد و فلان شرط را گذاشت.

در دوره حضور کی‌روش از آن‌طرف بام افتاده بودیم و به نظر می‌رسد در دوره جدید هم احتمالاً از این‌طرف بام خواهیم افتاد.خبرنوشته از همین حالا می‌توان پیش‌بینی کرد که مربی جدید تیم ملی با مشکلات و محدودیت های زیادی روبه‌رو خواهد بود. بی‌‎شک اگر او به اندازه کارلوس کی‌روش در کارش جدی نباشد، نمی‌تواند یک لحظه هم اینجا طاقت بیاورد، چون امروز نشانه‌هایی دیده می‌شود که برایش خوب نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تاج سرمربی تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی که به عنوان تکنیکال دایرکتور یا مدیر فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شده با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

او در مورد جلسه‌شان با فیفا گفت: یک جلسه آنلاینی با فیفا داشتیم چون موضوع تکنیکال دایرکتور در ایران موضوع نویی است و گفتیم که چقدر در این زمینه پیشرفت کردیم. ما الان یک برنامه جامع برای توسعه و پیشرفت آماده می‌کنیم و پیش‌نویسش تا اواخر خرداد آماده می‌شود. در پایان شهریور این برنامه نهایی می‌شود. یک برنامه تا سال ۱۴۱۴ است که ما چهار سال اول را اسمش را گذاشتیم ۴ سال تغییر، ۴ سال دوم پیشرفت و ۴ سال سوم دوره موفقیت.

او در مورد جوانسازی لیگ‌ها عنوان کرد: جوانسازی تیم‌ها ضرورت است‌. ما باید آیین نامه‌ای داشته باشیم که تیم‌ها جوان‌تر شوند و به آنها فرصت بدهد. ما پیشنهاداتی به آقای قنبرزاده دادیم.

ویدئو: 330892

او در مورد سمتش در فدراسیون توضیح داد: موضوع تکنیکال دایرکتور در فدراسیون جدید است و در اساسنامه فدراسیون نامی از آن برده نشده است. ما باید به آن موقعیت بدهیم. در شروع کار بعضی قسمت‌ها احساس می‌کنند تداخل در کارشان است که حق دارند ولی تمام کارهایی که می‌کنم رییس فدراسیون در جریان است.

او در مورد انتخاب سرمربی امید گفت: سه چهار گزینه آماده کردم و منتظر جلسه هیئت رئیسه برای نهایی کردن هستیم.

دیگر خبرها

  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • صحبت‌های جالب مجید جلالی درباره برنامه ۱۲ ساله
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟