Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه مخالفت خود را با طرح اعطای حکومت خودمختاری به کردها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت سیریا نیوز، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با اشاره به مخالفت خود با طرح اعطای حکومن خودمختاری به کردها اظهار کرد: چنین اقدامی راه را برای تقسیم سوریه باز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبان گفت: سوریه کشوری است که همه گروه‌ها را در خود جای می‌دهد و همه این گروه‌ها در برابر قانون در سوریه برابر بوده و از حقوق مساوی در قانون اساسی برخوردار هستند.

مشاور سیاسی و رسانه‌ای اسد در ادامه کردها را بخش باارزش و مهمی از مردم سوریه توصیف کرد.

کردها بارها اعلام کردند که از ایجاد دولتی غیرمتمرکز در سوریه حمایت می‌کنند، آنها در بخش‌های مختلفی در شمال سوریه اداره‌ خودمختار تشکیل داده‌اند.

گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن هستند که رهبران کرد در جریان نشست‌هایی که به تازگی با هم‌پیمان اصلی خود یعنی روسیه داشتند، نقشه راهی درباره دستیابی به توافقی با مسؤولان سوریه ارائه کردند.

بثینه شعبان این اظهارات را همزمان با قصد آمریکا برای خروج نیروهایش از مناطق تحت کنترل کردها در سوریه، مذاکرات درباره استقرار نیروهای فرانسوی و انگلیسی برای حمایت از کردها و نیز تهدیدات ترکیه به آغاز عملیاتی نظامی علیه کردها در منبج و شرق فرات بیان کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بشار اسد کردها خودمختاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور فرماندار پیرانشهر و مسئولان شهرستانی، ۴۴ سری جهیزیه با ارزش ۱٫۷ میلیارد تومان به نوعروسان و زوج های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد شهرستان پیرانشهر اهداء شد.

در طول یک سال گذشته مجموع ۱۸۱ سری جهیزیه به ارزش ۷٫۵ میلیارد تومان به نوعروسان و افراد تحت پوشش توسط کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان پیرانشهر اهداء شده است.

دیگر خبرها

  • کارشناسی‌ سیاسی: رژیم صهیونیستی درحال دست و پا زدن است
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • نقش دفتر سیاسی طالبان در قطر برای تعامل کابل با کشورهای جهان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • قهرمانی تیم ایران در مسابقات بین المللی کشتی جام عبدالله موحد
  • اعطای ۴۴ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجهای جوان در پیرانشهر
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد