Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:40:34 GMT

بانوی کاراته کای کردستان جایگاه دوم را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۵۹۸

بانوی کاراته کای کردستان جایگاه دوم را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشور رنکینگ سوپر لیگ بانوان تا هفته سوم این رقابت ها را اعلام کرد که طی آن شادی شریعتی کاراته کای کردستانی در رنکینگ اعلامی از سوی فدراسیون کاراته کشور در جایگاه دوم سوپر لیگ کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سازمان لیگ فدراسیون کاراته سه نفر برتر رنکینگ دو بخش کاتا و کومیته سوپر لیگ را اعلام کرد و طی آن شادی شریعتی کاراته کای کردستانی عضو باشگاه سکوتی حاضر در سوپر لیگ کاراته بانوان کشور در وزن آزاد این رنکینگ جایگاه دوم کومیته انفرادی را کسب کرد.

شریعتی با چهار برد از شش بازی و کسب امتیاز ۹۲ پس از یلدا مهین کاراته کای باشگاه صرافی بهنام که موفق شد ۱۲۵ امتیاز را بدست آورد در جایگاه دوم رنکینگ وزن آزاد سوپر لیگ کاراته بانوان کشور قرار گرفت و توانست جایگاه سومی دروه قبلی خود را ارتقاء دهد.

این کاراته کای کردستانی سال گذشته نیز جایگاه سوم رنکینگ سوپر لیگ کاراته بانوان را در قالب تیم نارین صنعت کردستان بدست آورد.

شادی شریعتی نشان برنز وزن ۶۸+ کیلوگرم رقابت های لیگ کاراته وان زیر ۲۳ سال کشور را که در بهمن ماه سال جاری برگزار شد در کارنامه خود دارد.

رنکینگ رقابت های سوپر لیگ کاراته بانوان کشور در دوره های زمانی یک ماهه از سوی سازمان لیگ کاراته کشور اعلام و طی آن جایگاه های کاراته کاها در طول زمان برگزاری لیگ مشخص می شود.

کد خبر 4547426

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج ورزش و جوانان کردستان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات

ه گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه (هشتم فروردین ۱۴۰۳) با حضور خبرنگاران گفت: گزارش اتحادیه بین المللی مخابرات در مورد توسعه زیر ساخت های ارتباطاتی کشور ها منتشر شده است که شاخصی به نام «آی دی آی» یا شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد کشور ها است که در این گزارش که مربوط به سال ۲۰۲۳ ایران ۶ پله ارتقا پیدا کرده است و در بین حدود ۱۷۰ کشور از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده است.

وی‌افزود: شاخص های مورد بررسی فراگیر بودن ارتباطات و کیفیت و میزان استفاده مردم از زیر ساخت های ارتباطی است.

کد خبر 6063507

دیگر خبرها

  • دعوت سه بانوی کردستانی به تیم ملی مچ‌اندازی
  • کیفیت و کمیت بنزین زیرذره بین
  • معرفی اعضای تیم ملی مچ اندازی بانوان جهت شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۴
  • رنکینگ سایت اوپتا؛ استقلال در رتبه نهم آسیا و بالاتر از پرسپولیس و سپاهان + عکس
  • از رویایی نیمه تمام تا شیرینی طلای جهان و تلخی بازماندن از مسابقات آسیایی
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • کردستان جایگاه سوم کشوری در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها را دارد
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت