Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:04:01 GMT

رحیمی قید سفر به بلغارستان را زد

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۶۳۱

رحیمی قید سفر به بلغارستان را زد

حسن رحیمی قید حضور در تورنمنت بین‌المللی جام دانکلوف بلغارستان را زد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در حالی‌که پیش از این قرار بود حسن رحیمی به همراه رضا یزدانی، حسن یزدانی، پرویز هادی و مصطفی حسین‌خانی در رقابت‌های بین‌المللی جام دانکلوف بلغارستان حضور پیدا کند، گفته می‌شود این کشتی‌گیر کهنه‌کار به دلایلی نامعلوم اردوی تیم ملی کشتی آزاد را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این تفاسیر رحیمی که بعد از کسب مدال برنز در المپیک 2016 ریو تقریبا در هیچ تورنمنت رسمی و بین‌المللی حضور نداشته است و انتظار می‌رفت بعد از بیش از 2 سال دوری و درمان مصدومیتش، شاهد بازگشتش به تشک کشتی باشیم، اما ظاهرا وی قید سفر به بلغارستان را زده است.

 

این رقابت‌ها طی روزهای 9 تا 12 اسفند در شهر روسه بلغارستان برگزار خواهد شد.

آزاد حسن رحیمی کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد حسن رحیمی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس

تین نیوز

مدیرکل راه آهن فارس گفت: برای نخستین بار از طریق این راه آهن عملیات بارگیری شمش از فولاد پاسارگاد به اروپا و به مقصد صوفیه بلغارستان انجام شد. سال قبل بالغ بر ۳۷۸ هزار تن در ناوگان ریلی فارس بارگیری شد که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲۳.۵ درصد رشد کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، مهرداد انصاری ضمن تشریح عملکرد این اداره کل در سال ۱۴۰۲ در مورد مهم ترین اقدامات حوزه حمل بار خاطرنشان کرد: علاوه بر رشد ۲۳.۵ درصدی تناژ بارگیری، رشد ۱۵ درصدی تعداد واگن های بارگیری شده، افزایش ۹ درصدی تناژ تخلیه، رشد ۷۴ درصدی درآمدهای عملیاتی و خدمات ریلی ایمن و بدون وقفه به صاحبان بار، از مهم ترین اقدامات حوزه حمل بار در سال گذشته بود.

انصاری خاطرنشان کرد: عملیات بارگیری شمش از فولاد پاسارگاد به اروپا به مقصد صوفیه بلغارستان که از بهمن ماه ۱۴۰۲ آغاز شد گام موثری برای ثبت رکورد در زمینه بارهای صادراتی در سال جدید خواهد بود.

به گفته وی بازاریابی گسترده با نگاه بر درآمد کیفی در جذب بارهای ریل پسند و شناسایی مراکز تولید و جذب و حمل بارهای صادراتی و عرضه بارهای انبوه و تعاملات صورت گرفته با این مراکز از دیگر اقدامات حوزه حمل بار و بازرگانی بود.

انصاری بیان کرد: انجام مکان یابی دهکده های لجستیک شیراز و جهرم و اخذ تأییدیه مکان یابی از ستاد عالی لجستیک کشور نیز از جمله مهم ترین اقدامات حوزه بازرگانی بود که در سال ۱۴۰۲ رقم خورد.

جابجایی ۵۵۰ هزار مسافر در سال قبل

مدیرکل راه آهن فارس درخصوص عملکرد حوزه مسافری راه آهن فارس گفت: در سال گذشته حمل بیش از ۵۵۰ هزار نفر مسافر توسط ۱۰۵۶ رام قطار به مقاصد تهران و مشهد و ایستگاههای بین راهی به صورت رفت و برگشت انجام و خدمات مسافری نیز به مسافران عزیز ارائه شد.

بارانداز ریلی مهیار احداث و راه اندازی شد

انصاری با اشاره به اقدامات شاخص کل در حوزه بهره برداری و ناوگان در سال گذشته یادآور شد: آغاز بارگیری محمولات سنگ آهن در ایستگاه مهیار، اعزام ۱۲۲۵ رام قطار باری، ساخت و راه اندازی بارانداز ریلی مهیار، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان عملیاتی، برگزاری آزمون های ادواری مختص مشاغل فنی، تعویض ۵ دستگاه تراکشن موتور لکوموتیو، تعویض محور در ۹ واگن مسافری و باری، انجام ۳۰۸ مورد تعمیرات ویژه واگن ها و اجرای ۶۵ مانور عملیاتی در بلاک ها و ایستگاه های راه آهن فارس از جمله اقدامات شاخص حوزه بهره برداری و ناوگان بوده است.

وی افزود: با توجه به نتایج ارزیابی مجموع عملکرد پدافند غیرعامل از ابتدای سال ۱۳۹۹ به عنوان ارزشیابی ادارات کل مناطق راه آهن در سال ۱۴۰۲، اداره کل راه آهن فارس جزو ۳ منطقه برتر و حائز اهمیت در حوزه پدافند غیر عامل در میان مناطق ۲۱ گانه راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.

احداث پیاده رو برای دسترسی آسان به ایستگاه شیراز

مدیرکل راه آهن فارس گفت: با توجه به موقعیت ایستگاه شیراز، پیگیری احداث پیاده رو به طول یک کیلومتر با مشارکت شهرداری منطقه ۱۰ شیراز برای رفاه حال مسافرین و مردم، مهم ترین برنامه خدمات مسافری بود که برای سهولت دسترسی به ایستگاه شیراز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: پیشرفت ۹۷ درصدی ساختمان ایستگاه مرودشت با اعتبارات واگذاری راه آهن، تکمیل پروژه های فنس کشی محوطه سوخت ایستگاه آباده، تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شیراز، زوال برداری ترانشه ها به میزان ۷۷۵ متر مکعب، ۱۲۵ متر مکعب لایروبی پلها، ۴۵۷۵۰ متر لایروبی کانالها، انجام ۶۶ بند عملیات جوشکاری، مناسب سازی مسیر نابینایان، راه اندازی و تجهیز اتاق مادر و کودک(شیردهی)، تصب و راه اندازی سخت افزاری مرکز ۱۵۰۰ شماره ای تحت شبکه آوا، نصب دستگاه های پوشش رادیویی در طول محور از جمله اهم اقدامات انجام شده در حوزه فنی و زیربنایی این اداره کل است که پس از تشکیل ۲۰ جلسه کنترل پروژه در سال گذشته به سرانجام رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • یزدانی: تصمیمی برای حضور در وزن المپیکی نگرفتم
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • اعزام تیم ۱۱ نفره کشتی فرنگی نوجوانان قم به جام بین المللی صفوی
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی