Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره حذف ساعت تدریس مدیران مدارس اظهار کرد: مشارکت مدیران در تدریس، محاسنی دارد و آنها را با فرایند کلاس، درس و تدریس بیشتر آشنا می کند.

مهدی نویدادهم درباره حذف تدریس مدیران در کلاس‌های درس از سال آینده ارائه داد و گفت: علیرغم دستاوردهای مثبت تدریس مدیران در کلاس‌های درس، برآیند نهایی کارهای کارشناسی صورت گرفته این بود که اگر مدیر به مدیریت بپردازد در مجموع مفیدتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش توضیحاتی افزود: طبیعتا اشکالی که بوجود آمده بود این بود که مدیر در ساعاتی که سرکلاس بود، در حوزه مدیریتی‌اش حضور نداشت و ممکن بود اتفاقاتی در این ساعات رخ دهد و مدیر حضور نداشته باشد.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه علیرغم دستاوردهای مثبت تدریس مدیران در کلاس‌های درس، برآیند نهایی کارهای کارشناسی صورت گرفته این بود که اگر مدیر به مدیریت بپردازد در مجموع مفیدتر است گفت: هرچند همان تدریس مدیر در کلاس هم توجیه داشت.

نویدادهم افزود: در مجموع آسیب عدم حضور مدیر در محل انجام وظیفه اش بیشتر از دستاوردهای مثبت تدریس بوده است.

وی درباره راهکار جبران کمبود نیرو در پی لغو شش ساعت تدریس الزامی مدیران عنوان کرد: آموزش و پرورش به دنبال راه حل برای تامین نیرو است. تنها انگیزه تدریس مدیران فقط کمبود معلم نبود و مهمتر از آن این بود که از نزدیک در صحنه حضور داشت و مستقیم با دانش آموزان در ارتباط بود. اما با تصمیم اتخاذ شده ساعت تدریس مدیران از سال آینده حذف می‌شود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید طریق حسینی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مدارس گرمسار، بیان کرد: ۲۸ هزار نفر که در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش قبول شدند، در مدارس ابتدایی سراسر کشور به کار گیری می‌شوند.

وی کیفیت بخشی به فرآیند آموزشی و پرورشی را هدف این اقدام دانست و تاکید کرد: تأمین نیروی انسانی یکی از راهبردهای وزارتخانه در این زمینه است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش همچنین گفت: در تحولی دیگر برای ساخت یک هزار اتاق ورزش تخصصی در مدارس دوره اول ابتدایی برنامه ریزی شده است.

حسینی با بیان اینکه تقویت سلامت و افزایش سواد حرکتی دانش آموزان هدف و محور اصلی این طرح است، تاکید کرد: طرح‌های استعدادیابی و مهارت آموزی ورزشی نیز در این قالب در مدارس کشور اجرایی می‌شود.

کد خبر 6084755

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • معلمان ایلامی در انتظار اجرای طرح مهرآفرین
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • شماره تلفن بهترین معلم خصوصی اول دبستان
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • ۲۸ هزار نفر در مدارس ابتدایی کشور به کارگیری می‌شوند
  • مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند