Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه قطری در گزارشی به تمجدید از علی منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه قطری، ذوب آهن دیشب در یک بازی هیجان انگیز توانست حماسه خلق کند و با غیرت فراوان  تیم الغرافه را از پیش روی بردارد.

در حالی که تا اواسط بازی تیم الغرافه با نتیجه ۲ بر صفر از ذوب آهن جلو افتاده بود، تفکرات علی رضا منصوریان به کمک ذوب آهن آمد و درنهایت ذوبی‌ها با کامبکی رویایی نتیجه بازی را به نفع خود عوض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک نقش علی رضا منصوریان در استراحت بین دو نیمه نباید نادیده گرفته شود. استراتژی و و تاکتیک بی نقص منصوریان به حدی کارساز بود که روی بازیکنان به خوبی پیاده شد.

کریستین اوساگونا ستاره کلیدی تیم ذوب آهن در کسب پیروزی بسیار نقش داشت و  (دقیقه ۴۷) موفق به گل زنی برای تیمش شد،  امیر ارسلان مطهری (دقیقه ۶۳) و محمد نژاد مهدی (دقیقه ۷۹) گل‌های دیگر ذوب آهن را به ثمر رساندند تا شاگردان علی‌منصور به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنند.  

اما رشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن با عملکرد بی نظیر خود شب خوب سبزپوشان را تکمیل کرد و درنهایت توانست به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

حالا شاگردان  منصوریان در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الوصل امارات، الزوراء عراق و النصر عربستان همگروه است و باید در نخستین دیدار با نماینده کشور عراق مصاف کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسانه های قطری ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید دل‌پیرو از بلینگام: جود استثنایی است
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • تمجید دروسی از آزمون
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم