Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه اسکندری، معاون فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این مسابقات روز گذشته و امروز اول اسفندماه در سه رشته قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و حفظ در شهرکرد برگزار شد.
وی با بیان اینکه ۶۰ بانوی طلبه در این دور از مسابقات با هم رقابت کردند، افزود: مرحله استانی این مسابقات به صورت کتبی و شفاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکندری با اشاره به اینکه برترین‌های مرحله استانی در هر رشته به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد، اظهار کرد: این مسابقات سال آینده به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
وی برگزاری این مسابقات را در راستای اجرای طرح نهضت قرآنی در حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد و گفت: هدف ما از برگزاری چنین مسابقاتی فعال‌سازی، تقویت و گسترش فضای انس و تدبر در قرآن ‌میان اساتید، مبلغات، طلاب و دانش‌آموختگان است.
معاون فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان با تأکید بر اینکه انس با قرآن بهترین عمل در راستای حرکت در مسیر بندگی خداوند متعال است، ادامه داد: قرآن برای همه مراحل زندگی انسان برنامه دارد؛ اگر با مفاهیم و سبک زندگی قرآنی انس گرفتیم به یقین سعادتمند خواهیم شد.
وی انس با قرآن و مفاهیم نورانی این کتاب آسمانی را مهم‌ترین نیاز امروز طلاب بیان کرد و افزود: راز تبلیغ موفق و حرکت در مسیر نشر درست ارزش‌های ناب اسلام تنها با قرآن و انس با مفاهیم آن محقق خواهد شد.
اسکندری در پایان ایجاد فضای انس با قرآن در میان طلاب را یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزه‌های علمیه بیان و تصریح کرد: به یقین ایجاد فضایی کاملاً قرآنی در مدارس علمیه و همچنین فراهم آوردن زمینه آشنایی طلاب با قرآن در سطوح مختلف، رشد و پویایی طلاب را به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا چهارمحال و بختیاری مسابقات قرآن طلاب حوزه علمیه مرحله استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت طلاب حوزه‌های علمیه از عملیات «وعده صادق»


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور در تجمع‌های جداگانه‌ای، با سر دادن شعار، حمایت و تشکر خود را از حملۀ سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی با عنوان «وعده صادق»، اعلام کردند.

طلاب و حوزویان در این تجمع‌ها همچنین جنایات دردناک رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و شهادت هزاران نفر از مردم فلسطین پس از عملیات طوفان الاقصی را محکوم کردند.

طلاب و حوزویان در این تجمع ها، ضمن اعلام تبعیت از مقام معظم رهبری، آمادگی خود را در دفاع از اسلام و کشور و در برابر دشمنان قسم خورده، اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • طلاب باید به بحث تولید علم ورود کنند
  • کشور به تولید واقعی نیاز دارد نه مونتاژکاری!
  • لزوم نقش آفرینی طلاب در تقویت قدرت اندیشه جامعه
  • طلاب به بحث تولید علم ورود کنند
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • حمایت طلاب حوزه‌های علمیه از عملیات «وعده صادق»