Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@08:57:07 GMT

سپیدرود رشت با یک بازیکن محروم به مصاف پدیده می رود

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۹۰۷

سپیدرود رشت با یک بازیکن محروم به مصاف پدیده می رود

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت با یک بازیکن محروم به مصاف تیم پدیده شهر خودرو می رود.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میثم تهیدست بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد محروم شد و نمی تواند تیمش را در دیدار برابر پدیده همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرشاد عباتکار افزود: تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پدیده شهر خودرو در هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور، عصر جمعه هفته جاری سوم اسفند ماه در مشهد مقدس به مصاف هم می روند.
وی بیان کرد: گرچه تیم سپیدرود در این دیدار از وجود تهیدست محروم است اما سایر بازیکنان این تیم آماده رویارویی با تیم قدرتمند پدیده شهر خودرو هستند و خوشبختانه مصدومیت بازیکنان مصدوم سرخپوشان رشتی به طور کامل برطرف شده و همه بازیکنان در آمادگی کامل بسر می برند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت فردا (پنجشنبه دوم اسفندماه) با پرواز هوایی به مشهد مقدس خواهد رفت تا روز جمعه رو در روی پدیده قرار گیرد.
تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، تیم پدیده شهر خودرو با کسب 35 امتیاز در مکان سوم و سپیدرود رشت با کسب 12 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ برتر گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تا اواسط روز جمعه، پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر جمعه تا یکشنبه هفته آینده، به دلیل عبور متناوب امواجی کوتاه، ممکن است در برخی نقاط بویژه نواحی شمالی و شرقی استان، شاهد رگبارهای موقت باران گاهی همراه با رعدوبرق باشیم.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین متوسط دمای هوا تا پایان هفته در غالب نقاط به تدریج و با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6080427

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • زنوزی: فصل بعد ۴-۵ بازیکن تیم ملی را جذب می‌کنیم/ یک سرمربی خوب خارجی به تراکتور می‌آوریم
  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس | باشگاه فکری به حال پدیده جوان کند
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • پدیده جوی خاصی برای کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود