Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:20:03 GMT

علت ترکیدگی لوله آب خیابان حافظ مشخص نشده است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۹۱۰

علت ترکیدگی لوله آب خیابان حافظ مشخص نشده است

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی آبفای منطقه 4 گفت: تاکنون علت ترکیدگی لوله اصلی آب خیابان حافظ مشخص نشده است اما هر عاملی می تواند تاثیرگذار بر شکستگی لوله این منطقه بوده باشد.

مهدی سماکوش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به ترکیدگی لوله آب در خیابان حافظ اشاره و بیان کرد: شکستگی لوله خیابان حافظ که امروز رخ داد ممکن است ناشی از برخی تنش ها مانند حرکت قطار مترو یا حفاری های زیر بستر لوله بوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه همکاران شرکت آب و فاصلاب از ساعت 5 صبح امروز در حال بررسی و برطرف کردن مشکل موجود هستند، گفت: به طور حتم این مساله تا ساعت 12 امروز برطرف خواهد شد.
سماکوش بحث پیشگیری از فرونشست های منطقه 12 را یکی دغدغه های اخیر شرکت آب و فاضلاب استان تهران اعلام کرد و افزود: اکنون در حال انجام اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات موجود هستیم.
مدیر روابط عمومی آبفای منطقه 4 گفت: لوله های به کارگرفته شده برای آب از جنس چدن و با خاصیت ترد بودن همراه هستند و هر موضوعی می تواند بر ترکیدگی یا شکستگی آنها موثر باشد.
سماکوش خاطرنشان کرد: هیچ لوله ای خود به خود شکسته نمی شود مگر آنکه فشاری از بالای بستر لوله یا خاک زیر بستر لوله وارد شده باشد که منجر به ترکیدگی آن شود.
وی ضعف در منابع مالی را یکی از مشکلات حاکم در نوسازی لوله های آب عنوان کرد و گفت: در نوسازی هایی که تاکنون صورت گرفته است در حال استفاده از لوله های مقاوم در برابر زلزله هستیم.
مدیر روابط عمومی آبفای منطقه 4 در پایان اظهار داشت: فاز اول این نوسازی لوله های آب خیابان مصطفی خمینی واقع در منطقه 12 انجام شده است اما فاز بعدی آن به سال آینده موکول شده است .
تهرام/ 9206 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تركيدگي لوله آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد

طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین و تکلیف آن پس از فوت مالک در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد رشیدی در نشست علنی روز سه‌شنبه - ۲۸ فروردین - مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین و تکلیف آن پس از فوت مالک در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا، طبق این طرح کارشناسان دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی سازمان برای مناطق پایلوت این طرح در استان‌ها معرفی و در منطقه حاضر می‌شوند و جلساتی را با کشاورزان و بهره‌برداران برگزار و شرایط هر منطقه را ارزیابی می‌کنند تا نوع پروژه برای هر منطقه مشخص شود و با بررسی دقیق منطقه بهترین نوع نظام بهره‌برداری در آن پایلوت را معرفی کنند.

همچنین شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی باید اصلاح و به‌روزرسانی شده و تعداد قطعات، مساحت قطعات، نوع منبع آب، نوع سند و نظام فعلی بهره‌برداری در آن مشخص شود تا کارگروه شهرستان بتواند براساس آن بهترین نوع اجرای پروژه را مشخص کند.

کد خبر 745120

دیگر خبرها

  • تغییر نام ۱۷ معبر شهر تهران
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد
  • احداث ایستگاه‌های اتوبوس تندرو در خیابان آتشگاه اصفهان
  • نرخ رهن بازار مسکن در تهران؛ رهن کامل در این منطقه با یک میلیارد
  • قیمت رهن و اجاره مسکن در ابوذر +جدول
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • مردان انتقال در نوروز هم تلاش و خدمت رسانی را تعطیل نکردند
  • خیابان ارتش شمالی تبریز سنگفرش می‌شود
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال نوروزی ۴۵۸ میلیون لیتر فرآورده نفتی در منطقه خوزستان