Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کهن دل پور پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این هم می تواند فرصت باشد و هم به عنوان تهدید به شمار برود،  لذا باید نسبت به آسیب ها توجه داشته باشیم و فرصت‌ها را کشف کنیم.

وی ادامه داد: در این فضا باید هوشمندانه حضور داشته باشیم لذا در آغازین روزهای دهه پنجم انقلاب با استفاده از نیروهای ارزشی این گردهمایی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کهندل پور ایجاد هم افزایی میان نیروهایی ارزشی در فضای مجازی و آموزش های لازم و استفاده از طرفیت در تولید محتوا را هدف این گردهمایی عنوان کرد و گفت:  معرفی چهره های برتر فضای مجازی استان در ۵ بخش همزمان با این گردهمایی انجام می گیرد که افراد شناسایی شدند و در حوزه خبر برگزیده و در حوزه رصد معرفی می شوند؛ این درحالی است که در حوزه تولید محتوا و آموزش افراد منتخب معرفی می شوند.

کهندل پور یادآور شد: ۳۳ نفر شناسایی شدند که یک نفر هم به عنوان چهره سال ۹۷ معرفی می شود.

وی اعلام کرد: گردهمایی ساعت ۹ تا ۱۲ پنجشنبه دوم اسفندماه جاری در باشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

معاون فضای مجازی سپاه فجر فارس در ادامه از رونمایی کتاب نگاهی به زندگی هنرمند جهادگر مرحوم سید محمد سجادی هنرمند جهاد استان فارس خبر داد.

وی همچنین افزود: سامانه جامع آموزش در حوزه فضای مجازی رونمایی می شود. این درحالیست که چله عزت شامل ۵ عنوان موسیقی انقلاب معرفی خواهد شد.

کهن دل نشانی سایت یادشده را Savadrasane.ir عنوان کرد و افزود: اپلیکیشن مجازی درخصوص سواد رسانه، آموزش و سرگرمی است.

کد خبر 4547573

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه فجر فارس شیراز صدا و سيماي فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان طرح نور با هدف صیانت از فرهنگ و خانواده ایرانی اسلامی و حفظ عفاف و حجاب در کشور آغاز شده است و یکی از سوژه های پر تکرار و پر واکنش کاربران در فضای مجازی هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • هشدار به داوطلبان کنکور؛ شیادان در فضای مجازی در کمین هستند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی