Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@22:38:43 GMT

بازیکن کلمبیایی: از سردار درمورد کی‌روش پرسیدم

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۹۹۸۲

بازیکن کلمبیایی: از سردار درمورد کی‌روش پرسیدم

بازیکن تیم ملی فوتبال کلمبیا می‌گوید از سردار آزمون اطلاعاتی درباره نحوه کار کارلوس کی‌روش گرفته است.

به گزارش مشرق، کارلوس کی روش که چندی پیش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کلمبیا انتخاب شد، اقداماتش را در این تیم آغاز کرده و در اولین گام با چند ستاره تیم کلمبیا از جمله خامس رودریگز گفتگوهایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بازیکنانی هم هستند که کی روش با آنها صحبت نکرده است از جمله ویلمار باریوس که در تیم زنیت سنت پترزپورگ بازی می کند. باریوس در این تیم همبازی سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است و از همین طریق اطلاعاتی درباره نحوه کار کی روش جمع کرده است.

بیشتر بخوانید:

سوء استفاده سعودی‌ها از صحبت‌های کی‌روش

باریوس در اینباره گفت: کی روش تا الان با من صحبتی نداشته است اما این شانس را داشتم که با سردار آزمون مهاجم ایران و همبازی خودم در زنیت صحبت کنم. آزمون اطلاعات خوبی درباره کی روش به من داد. ما صحبت های خوبی درباره نحوه کار کی روش داشتیم.

بازیکن تیم ملی کلمبیا تاکید کرد: به نظرم کی روش شرایط و تجربه کافی برای حضور روی نیمکت کلمبیا را داشته است. آرزو می کنم او به بزرگترین موفقیت ها دست یابد. امیدوارم که ما با هم به چیزهای مهمی برسیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب تیم ملی کلمبیا سردار آزمون کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد

رم در بازی هفته سی و سوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ با تامی آبراهام تعویض شد و برای رم به میدان رفت. او موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما ال عزوزی (دقیقه ۱۳)، یوشوا زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

این برد به بولونیا کمک کرد تا ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پرتاب چاقو به سمت بازیکن در لیگ کلمبیا! / فیلم
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا