Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اصغر نوراله زاده درباره تسهیلات پرداختی اشتغال در سال جاری اظهار داشت: در قالب اجرای قانون حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری تا کنون ۱۰۵۰ میلیارد تومان تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی با تلفیق منابع صندوق کارآفرینی امید پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به ۲۱ هزار طرح متقاضیان پرداخت شده است، افزود: در مجموع طرح های اشتغال به ارزش ۱۲۵۰ میلیارد تومان از محل اجرای برنامه اشتغال روستایی و عشایری مصوب شده است که ۱۱۰۰ میلیارد تومان از این طرح ها منجر به امضای قرارداد متقاضی با صندوق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: علاوه بر پرداخت ۱۰۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل اجرای قانون اشتغال روستایی و عشایری، ۴۵۰ میلیارد تومان نیز از سایر منابع صندوق توسعه برای اشتغال زایی پرداخت شده است.

نوراله زاده گفت: در مجموع با احتساب منابع قانون اشتغال روستایی و سایر منابع، حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح های اشتغالزا از طرف صندوق کارآفرینی امید در سال جاری به متقاضیان اعطا شده است.

نوراله زاده با پیش بینی ایجاد ۵۲ هزار و ۷۶۳ فرصت شغلی با اتمام پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی از سوی صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق پیش از اجرای طرح اشتغال روستایی توسط دولت و اختصاص ۱.۵ میلیارد دلار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، سالانه حدود ۶۰ هزار فرصت شغلی ایجاد می کرد که با تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی، همگام با تعهدات سالهای گذشته به همین میزان نیز اشتغالزایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، از بهمن ماه سال گذشته اختصاص معادل ریالی ۱.۵ میلیارد دلار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری در دستور کار دولت قرار گرفت که به حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی تبدیل شد.

از کل اعتبار ۱.۵ میلیارد دلاری، تاکنون ۷۵۰ میلیون دلار نزد چهار موسسه عامل صندوق کارآفرینی امید، بانک کشاورزی، پست بانک و بانک توسعه تعاون سپرده‌گذاری شده است و مابقی منابع نیز در مرحله تخصیص اعتبار قرار دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قانون اشتغال صندوق توسعه ملی دولت دلار اشتغال تسهیلات سال 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری