Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سنندجی با بیان اینکه کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی وجود ندارد، گفت: ورود خودرو‌های شخصی علت ورود دیرهنگام اتوبوس‌های بی آر تی به ایستگاه‌ها است.

به گزارش رکنا، پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در پاسخ به سوالی مبنی بر گلایه مسافران از کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی اظهار کرد: در این خطوط به هیچ وجه کمبود اتوبوس وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توضیح مشکلاتی که در خطوط یک و هفت بی آر تی پایتخت وجود دارد، اضافه کرد: ورود خودرو‌های شخصی، چراغ‌های قرمز بسیار طولانی، ورود موتورسوار و عابرپیاده به خطوط بی آر تی سبب می‌شود که پیش بینی‌هایی که برای تردد اتوبوس‌ها در این خطوط انجام می‌دهیم، دچار مشکل شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه ادامه داد: با توجه به مواردی که اعلام کردم، در ساعات اوج تردد با توجه به تعداد افرادی که از این خطوط استفاده می‌کنند؛ مسافران دچار مشکل می‌شوند.

سنندجی تاکید کرد: اگر بتوان از ورود خودرو‌های شخصی به این خطوط جلوگیری کرد، به طور حتم مسافران نسبت به کمبود اتوبوس در این خطوط گلایه‌ای نخواهند داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: اتوبوس خودرو تهران موتورسوار بی آر تی عکس فیلم عجیب تهران حادثه تروریستی زاهدان اتوبوس زن قتل مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد