Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید هدف آبی‌واناری‌ها رسیدن به جمع هشت تیم برتر رقابت‌های لیگ قهرمانان است. ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک آندره تراِشتگن که شب گذشته (سه‌شنبه) در تساوی بدون گل بارسلونا در خانه لیون  در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چند واکنش خیلی خوب از خود به نمایش گذاشت، پس از این بازی گفت: ما به دنبال کسب نتیجه بهتری در این بازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال باید به بازی‌های مهم پیش‌روی‌مان - دو بازی با رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا و لالیگا - فکر کنیم و بعد از آن باید به بازی برگشت مقابل لیون که تیم باکیفیتی است، فکر کنیم، دیداری که ما هجومی بازی خواهیم کرد.

دروازه‌بان آلمانی آبی‌واناری‌های در ادامه اظهار داشت: می‌دانیم که در بازی برگشت باید چه کار کنیم که نتیجه مطلوب برسیم. هدف ما رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی است.

والورده: «صفر- صفر» نتیجه خطرناکی است/ بابت گل نزدن سوارس نگران نیستمژنِسیو: نیمه دوم به به شدت از سوی بارسلونا تحت‌فشار بودیم/ هدف‌مان شکست نخوردن در نوکمپ است

وی در پایان در دفاع از هم‌تیمی اروگوئه‌ای‌اش که با وجود موقعیت‌هایی که در این بازی داشت، در گلزنی ناکام ماند در ادامه خاطرنشان کرد: تیم عملکرد خوبی از خود ارائه کرد و تلاشی که سوارس در این دیدار داشت، به مانند همیشه مهم بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا لیون بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیون بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا لیون بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما

بازی رفت دو تیم فوتبال العین امارات و یوکوهاما در فینال جام باشگاه‌های آسیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ژاپن برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز ۵ خردادماه در امارات انجام خواهد شد.

تیم فوتبال العین امارات در نیمه نهایی توانست در دو بازی رفت و برگشت و با درخشش سفیان رحیمی تیم الهلال عربستان را حذف کند و به فینال برسد. همچنین تیم یوکوهاما توانست اولسان کره‌جنوبی را در نیمه نهایی طی دو دیدار رفت و برگشت شکست دهد و به فینال برسد. بازی رفت فینال در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه و دیدار برگشت در تارخ ۵ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • صدر جدول طلایی شد