Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، بازیگر محبوب سینمای بریتانیا پس از این که متوجه شد جان لستر به کمپانی «اسکای‌دنس انیمیشن» پیوسته، از ایفای نقش در فیلم «لوک» خودداری کرد. کمپانی «اسکای دنس انیمیشن» و خود تامپسون هیچ صحبتی در این باره نکرده‌اند، اما او به آرامی از فیلم جدا شده است.

لستر که یکی از تاثیرگذارترین انیماتورهای کمپانی «دیزنی» بود، چندی پیش به دلیل بدرفتاری جنسی از این کمپانی کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به دلیل شیوه ناشایست خود در رفتار با زنان و با وجود عذرخواهی از دیزنی کنار گذاشته شد. بسیاری از اعضای جامعه انیمیشن از دیزنی درخواست کرده‌اند که با وجود موفقیت‌های حرفه‌ای وی او را کنار بگذارد.

جان لستر سپس در کمپانی «اسکای‌دنس» به کار گرفته شد و آن زمان مدیرعامل این کمپانی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد به شخصه تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده که او بی‌گناه بوده است.

خروج تامپسون از این پروژه نخستین مقاومت یک چهره سرشناس از کار کردن با لستر است. «لوک» درباره دو نیروی مخالف است که کنترل سرنوشت را در اختیار دارند که یکی «لوک خوب» و یکی «لوک بد» است. الساندرو کارلونی کارگردانی این فیلم را برای اکران در سال ۲۰۲۱ برعهده دارد.

لَسِتِر سال ۱۹۸۴ به پیکسار پیوست و از پیشگامان استفاده از انیمیشن کامپیوتری بود. او کارگردانی مجموعه «داستان اسباب‌بازی‌ها»‌ از سال ۱۹۹۵ را انجام داد و هدایت این کمپانی را در زمان ساخت تعدادی از به یادماندنی‌ترین فیلم‌هایش بر عهده داشت.

وقتی پیکسار در سال ۲۰۰۶ به دیزنی فروخته شد، او هدایت کل عملیات‌های انیمیشن‌سازی این مجموعه را بر عهده گرفت.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بریتانیا زنان جامعه انیمیشن رسوایی پارس اخلاقی فراری پارس نیوز خانم بازیگر آقای کارگردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم ؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد  

به گزارش همشهری آنلاین، حسن فتحی در فیلم «مست عشق»، در کنار بازیگران ایرانی مثل پارسا پیروزفر، شهاب حسینی و حسام منظور، از حضور گسترده بازیگران مشهور ترک هم استفاده کرده است؛ بازیگرانی قدرتمند که بار بخش‌های مهمی از ماجراها را روی دوش دارند. بنسو سورال بازیگر مطرح ترکیه، ایفاگر یکی از نقش‌های مهم این فیلم است. او بعد از پایان فیلمبرداری فیلم، مصاحبه‌ای تلویزیونی انجام داده و در آن از اهمیت «مست عشق» و قدرت کارگردانی حسن فتحی گفته است.

بعد از اینکه اکران فیلم «مست عشق» یک هفته به تاخیر افتاد، حالا قرار است این فیلم از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت روی پرده برود. به بهانه اکران این فیلم، از روز گذشته بخشی از مصاحبه بنسو سورال، بازیگر مطرح ترک درباره «مست عشق» در فضای مجازی منتشر شده که مروری داریم بر بخش‌های مهم آن.

سورال از تجربه بازی در نقش مریم فیلم «مست عشق» گفته است: «برای من یک تجربه متفاوت بود و نقش یک شخصیت متفاوت را بازی کردم. خیلی هیجان داشتم. تا حالا این مدل نقش را بازی نکرده بودم.» او درباره تجربه همکاری با حسن فتحی هم گفته: «حسن فتحی کارگردان خیلی مهمی در ایران است. کست خیلی قشنگی داشتیم. یک پروژه بین‌المللی بود و اگر اتفاق بدی نیفتد قرار است در فستیوال هم شرکت کند. خیلی برایش هیجان دارم.»

سورال گفته که این نقش روی انتخاب‌های بعدی‌اش هم اثر خواهد داشت: «فیلم خیلی مهم بود و بعد از آن یا باید فیلم بهتری بازی کنم یا حداقل سراغ فیلمی در همان حد بروم. برای همین هم فعلا برای انتخاب یک فیلم جدید عجله نمی‌کنم.»

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی مشترک مهران برومند و حسن علیزاده، با بازی پارسا پیروزفر، شهاب حسینی، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم، هانده ارچل، بنسو سورال و … چهارشنبه ۵ اردیبهشت اکران می‌شود.

همایون شجریان و محسن چاوشی نه گفتند ؛ علیرضا قربانی خواند |‌ ببینید

کد خبر 845668 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم پارسا پیروزفر فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران شهاب حسینی (بازیگر)

دیگر خبرها

  • ببینید | سوتی عجیب مریم امیرجلالی؛ اراک کشور است؟ / خانم بازیگر سیتیزن کدام کشور خارجی است؟
  • سینمایی‌های فهرست تایم ۲۰۲۴ / دل تورو درباره میازاکی چه نوشت؟
  • صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت
  • حضور کیانو ریوز در فیلم کارگردان برنده 2 نخل طلای کن
  • خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
  • صحرا اسداللهی از جشنواره زنان بیروت جایزه گرفت
  • دیگر هر نقشی را قبول نمی‌کنم ؛ حسن فتحی خانم بازیگر ترکیه‌ای را متحول کرد  
  • تارانتینو از ساخت فیلم «منتقد سینما» منصرف شد
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز