Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر هجو و طنز «ترامپت» از سوي مؤسسه آفرينش‌هاي هنري آستان قدس رضوي تمديد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، انجمن ادبي رضوي مؤسسه آفرينش‌هاي هنري آستان قدس رضوي با توجه بهمهلت ارسال آثار به جشنواره شعر هجو و طنز «ترامپت» تمديد شد درخواست مکرر شاعران، مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر هجو و طنز ترامپت را تا دهم اسفند 1397 تمديد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين جشنواره به منظور بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي و در راستاي نقد و مقابله با سياست‌هاي غلط و زورمدارانه ترامپ، رئيس جمهور ايالات متحده آمريکا و هم‌دستان مزدورش، انگليس و اسرائيل در برابر ملت ايران با هدف ترسيم چهره استعماري امريکا با بهره‌گيري از ذوق و توانمندي شاعران جوان و طنزپرداز کشور در قالب يک شب شعر برگزار مي‌شود.
شاعران علاقه‌مند مي‌توانند حداکثر سه اثر در موضوعات «شخصيت و سخنان ترامپ»، «سياست نخ‌نماي آمريکايي»، «خوي استکباري»، «آمريکا و گاوهاي شيرده» و «آمريکا و فرزند ناخلفش، اسرائيل» در دو بخش شعر کلاسيک و آزاد از طريق رايانامه: anjomanadabirazavi@gmail.com  و يا شبکه اجتماعي ‌(بله و سروش) شماره تلفن همراه 09363077114 ، ارسال کنند.
اداره برنامه‌هاي هنري مؤسسه آفرينش‌هاي هنري آستان قدس رضوي به شماره تلفن 44-38445142-051، داخلي 101 و به آدرس مشهد، خيابان کوهسنگي 9، خيابان عدالت 18، آماده پاسخ‌گويي به سؤالات شاعران در خصوص شب شعر ترامپت است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ارسال آثار جشنواره شعر ترامپت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، جشنواره «قهرمان ایران» که به انتخاب برترین‌ های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ می‌پردازد با استقبال و مشارکت چشم گیر ورزش دوستان همراه بوده است.

به همین دلیل شبکه ورزش سیما که برگزار کننده این جشنواره است با توجه به این استقبال، تصمیم گرفته تا روز اختتامیه این جشنواره که چهارشنبه پنجم اردیبهشت است، مشارکت مردم از طریق درگاه‌های اعلام شده امکان پذیر باشد.

علاقه مندان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳ امکان مشارکت در جشنواره «قهرمان ایران» را تا پنجم اردیبهشت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • شاعران ۱۰ کشور به جشنواره شعر رضوی ترکی می‌آیند
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • پایان مرحله اول داوری بیستمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی