Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، این اردو که در راستای آماده سازی ملی پوشان کشورمان صورت می گیرد، در بابلسر برگزار می شود.

بنا بر اعلام فدراسیون انجمن های ورزشی؛ نفرات دعوت شده می بایست ظهر روز 15 اسفند ماه جاری خود را در محل اردو به کادر فنی معرفی کنند. این اردو تا 22 اسفند ماه جاری ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزاده صیدی، شیدا داداشی، نگین ذاکری، صبا حیاتی، مهدیه دهقان، عاطفه لکی، هانیه علینژاد، شیدا اسکندری، شقایق زینعلی، زهرا راستگو مقدم، زهرا ایما حسینی، اسما سنجری، شقایق جاذبی، نیلوفر هروی، اسما فخری و سودابه سحابی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

مسابقات راگبی غرب آسیا از 14 فروردین ماه سال 98 در دوحه قطر برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی تیم ملی قطر آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو تعویضه پائز در تهران/ بازگشت توخته به تیم ملی والیبال

با نظر سرمربی تیم ملی والیبال، دو بازیکن از اردوی تیم ملی خارج و دو بازیکن دیگر به جمع اردونشینان اضافه شدند.

به گزارش ایسنا، مرحله اول تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ۱۵ فروردین با هدایت پیمان اکبری زیر نظر موتا پائز و دستیاران برزیلی‌اش در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با حضور ۱۸ بازیکن در حال برگزاری است.

بر این اساس بازیکنان در این مرحله از اردو که بیشتر به حضور استعدادهای درخشان و جوانان اختصاص دارد در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برگزار می‌کنند که ویدئوی تمرینات آن‌ها به همراه آنالیز دقیق تمرین در لحظه توسط تیم آنالیز برای پائز و لئوناردو سرمربی و مربی تیم ملی ارسال می‌شود.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی والیبال کشورمان یوسف کاظمی و علی زارع از امروز از اردو خارج شدند و پوریا حسین خانزاده و امیرحسین توخته که قرار بود از هفته آینده به اردوی تیم ملی اضافه شوند، پس از استراحتی کوتاه به اردوی تیم ملی دعوت شدند. همچنین رضا رضایی نیز هفته گذشته به جمع اردو نشینان اضافه شد.

این مرحله تمرینات تیم ملی والیبال ایران تا روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و سپس تمرینات با حضور موتا پائز و بازیکنان سرشناس دیگر وارد مرحله جدید و جدی‌تر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین صعود بین‌المللی کوهنوردان بانوی کارگر ایران در تیر ماه
  • مروری بر اخبار ورزشی ۲۷ فروردین استان قزوین
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۶ فروردین استان قزوین
  • مروری بر چند خبر ورزشی بیست و ششم فروردین استان قزوین
  • دو تعویض سرمربی تیم ملی والیبال در تهران
  • دو تعویض پائز در تهران/ بازگشت توخته به تیم ملی والیبال
  • دو تعویضه پائز در تهران/ بازگشت توخته به تیم ملی والیبال
  • پائز دو بازیکن جدید به اردوی تیم ملی والیبال فراخواند
  • خانزاده و توخته به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شدند
  • دعوت دو بازیکن همدانی به اردوی تیم ملی جوانان بانوان کشور