Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@10:34:47 GMT

پزشکیان: «دو دو» نکنید، فردا باید به مجلس بیایید

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۲۰۲۴۶

پزشکیان: «دو دو» نکنید، فردا باید به مجلس بیایید

به گزارش جماران، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات بودجه سال ۹۸ مسعود پزشکیان گفت: جمعی از نمایندگان از من سوال می‌کنند مجلس جلسه علنی دارد یا خیر، بله فردا جلسه داریم و همه باید حضور داشته باشد.

در همین حین تعداد زیادی از نمایندگان با گفتن «دو،دو» مخالفت خود را اعلام کردند که نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به آنان گفت: «دو ، دو» گفتن فایده ندارد فردا جلسه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 مسعود پزشکیان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مجلس، ایرادات شورای نگهبان را به مبحث پنجم تا دهم لایحه تجارت، رفع کرد. 

انسجام شرکت‌ها، الزام اخذ مجوز از شورای رقابت، تجزیه شرکت‌ها، مجاز بودن ادغام ساده یا مرکب هر یک از شرکت‌ها در یکدیگر، ضرورت موافقت سازمان بورس با ادغام‌ها، جرائم مربوط به مدیران عامل شرکت‌ها از جمله موضوعاتی است که مصوبات امروز به آنها اختصاص داشت.

قانون تجارت در سال ۱۳۰۳ تصویب شده و پس از تغییر ۳۰۰ ماده آن در سال ۴۷، تغییر دیگری نداشته است. با توجه به تحولات تجاری و اقتصادی در عرصه جهانی و داخلی، کار تدوین و بررسی این لایحه از دوره هشتم مجلس آغاز و بخش‌هایی از آن تصویب و به شورای نگهبان ارجاع شده بود.

این لایحه ۱۳۴۳ ماده دارد و هم اکنون مراحل آخر رفع ایراد و تصویب را در مجلس طی می‌کند. تسهیل تجارت داخلی و خارجی از اهداف این لایحه است.

ارائه تضمین در برخی امور تجاری، افزایش ضریب اعتماد و جلوگیری از برخی سوء استفاده‌ها مانند اعلام ورشکستگی به عمد پس از دریافت تسهیلات، از دیگر مواردی است که در این لایحه پیش بینی شده است.

لازم به ذکر است که رای گیری درباره مواد این لایحه به صورت تجمیعی انجام می شود و تعدادی از مواد که دارای موضوعات یکسانی هستند با یک رای گیری تصویب می شوند از این رو تعداد مواد مورد بررسی نسبت به سایر مصوبات مجلس در جریان اصلاح این لایحه بیشتر است.

بخش دوم لایحه بودجه هم که شامل جداول بودجه است، در کمیسیون‌های مجلس در حال بررسی است و پیش بینی می‌شود از هفته آینده در دستورکار مجلس قرار گیرد.

مجلس، فردا نیز نشست علنی برگزار می‌کند.

دیگر خبرها

  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود
  • خلاصه مهم‌ترین اخبار مجلس در ۲۷ فروردین؛ اصلاح مواد دیگری از لایحه تجارت
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • لایحه «تجارت» اصلاح شد
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی