Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رهبر کره‌شمالی در آستانه دیدار با ترامپ، تیم مذاکره هسته‌ای خود را بازآرایی کرده است.

 «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی در آستانه دومین دیدار با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، شماری از دیپلمات‌های حرفه‌ای را از مذاکرات هسته‌ای کنار می‌گذارد. علت بی‌اعتمادی کیم، مظنون بودن این افراد به جاسوسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، یکی از مقامات کره جنوبی گفت رهبر کره‌شمالی بسیاری از مقامات و دیپلمات‌های ارشد این کشور را که پیش‌تر به پدر و پدربزرگش (رهبران پیشین کره‌شمالی) خدمت کرده بودند با مشاورانی جوان‌تر جایگزین کرده است. از جمله چشمگیرترین جایگزینی‌ها، برگماری «کیم هیوک چول» کم‌تر شناخته‌شده و سفیر سابق کره‌شمالی در اسپانیا، برای مذاکره هسته‌ای با «استفان بیگان» نماینده ارشد آمریکایی است.

وی جایگزین «چو سون هوی» مشاور وزیر امور خارجه شد که در نخستین دیدار کیم جونگ اون و ترامپ رهبری مذاکرات را برعهده داشت.

این مقام کره جنوبی که نمی‌خواست نامش فاش شود گفت «به‌خاطر وجود رقابت‌ بین آژانس‌های مختلف و وجود شبهاتی در خصوص باور ایدئولوژیک آن‌ها به‌خاطر داشتن تجربه کار با ملت‌های ثروتمندتر و کاپیتالیست، بسیاری از دیپلمات‌ها نادیده گرفته شدند».

«هان سونگ ریول» مشاور وزیر امور خارجه که سال‌ها «کانال نیویورک» را مدیریت می‌کرد و مسئول روابط «پیونگ‌یانگ» و واشنگتن بود نیز به‌خاطر مظنون بودن به جاسوسی برای آمریکا کنار گذاشته شد.

«تائه یونگ هو» دیپلمات پیشین کره‌شمالی در بریتانیا در کنفرانسی در «سئول» پایتخت کره‌جنوبی گفت: «دیپلماسی کره شمالی مسیر تاکتیکی بی‌سابقه‌ای را پیش گرفته است که برای قامت ترامپ دوخته شده است».

دومین دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فوریه (۸ و ۹ اسفند) در «هانوی» پایتخت ویتنام برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۲۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، متن کامل سروده‌ای که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند، منتشر شد.

مهدی فضائلی در صفحه توئیتر خود نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:
تو رااست معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می شود.

کد خبر 846561 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب حمله ایران به اسرائیل اینترنت - توییتر

دیگر خبرها

  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • عکسی از پوشش یک زن دیپلمات در دیدار با ابراهیم رئیسی
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق | عکس
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • لاوروف: غرب در آستانه یک درگیری هسته‌ای است
  • لاوروف: غرب در آستانه درگیری نظامی بین قدرت‌های هسته‌ای است